توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی میان نیازمندان گنابادی
کد خبر: 3889486
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی میان نیازمندان گنابادی

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ بسته حمایتی میان افراد و خانواده‌های نیازمند شهرستان گناباد توزیع شده است.

توزیع 100 بسته حمایتی در بین نیازمندان گنابادعلی ابراهیم‌زاده، جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گناباد، تاکنون بیش از ۱۰۰ بسته حمایتی شامل برنج، گوشت و روغن میان افراد و خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد و دستگاه اجرایی حمایتی نیستند و به‌واسطه شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، توزیع شد.

وی افزود: حساب بانکی به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۸۰۹۸۱۲۱۰۸ برای جلب کمک‌های خیران و تهیه اقلام مورد نیاز سبد حمایتی این خانواده‌های نیازمند اختصاص یافته است.

تأمین 10 تن مواد اولیه تولید ماسک در گناباد

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد با اشاره به تأمین 10 تن مواد اولیه تولید ماسک در گناباد، بیان کرد: با مشارکت این ستاد و با هدف تأمین ماسک مورد نیاز برای پیشگیری از کرونا، ۱۰ تن مواد اولیه تولید این اقلام شامل پارچه، نخ و کش به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تأمین شده است.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تاکنون 3000 ماسک تولید و میان مردم و نیازمندان به‌صورت رایگان توزیع شده است، بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد با هدف مشارکت در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و کاهش مشکلات کمبود ماسک موجود در بازار و با مشارکت مردم و اداره بهزیستی، اقدام به تولید ماسک در قالب دو کارگاه تولیدی در شهرستان گناباد کرده است.

وی گفت: همچنین حدود ۴۰ هزار ماسک دیگر هم با نرخ مصوب در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفت که این اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد، نقش مهمی در کاهش کمبود ماسک در این شهرستان داشت.

ابراهیم‌زاده، ضدعفونی هشت روستا و شهرک توحید شهرستان گناباد و تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین نیازمندان با مشارکت نهادهای حمایتی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این ستاد عنوان کرد.

وی یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد علاوه بر وظایف ذاتی خود در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی حرم ائمه اطهار(ع)، با هدف خدمت‌رسانی به مردم در مواقع بحران‌ها، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه خدمات‌رسانی و امدادی سپهبد شهید سلیمانی کرده است که فعالیت‌های انجام شده در مورد پیشگیری از شیوع و مقابله با بیماری کرونا در راستای فعالیت‌های این قرارگاه انجام شد.

انتهای پیام
captcha