اهدای ۷۰ سری جهیزیه در ایام دهه امامت و ولایت
کد خبر: 3914900
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

اهدای ۷۰ سری جهیزیه در ایام دهه امامت و ولایت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت در این شهرستان ۲۱۶ رأس گوسفند قربانی و ۷۰ سری جهیزیه به نیازمندان شهرستان خوشاب اهدا شد.

اهدای ۷۰ سری جهیزیه و قربانی ۲۱۶ راس گوسفند در ایام دهه امامت و ولایتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمود حامد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب امروز، 15 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت و برنامه‌های روز عید غدیر در این شهرستان، گفت: تقدیر از امام جمعه خوشاب به‌عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان و دیدار با خانواده شهید و شهدای سادات از برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در این ایام است.

وی با اشاره به قربانی ۲۱۶ رأس گوسفند در ایام دهه امامت و ولایت و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و پخت بخشی از آن در روز عید غدیر و توزیع بین مردم و همچنین اهدای ۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان که از جمله برنامه‌ها در استان است، گفت: شهرستان خوشاب از شهرستان‌های پیشتاز در کار خیر است. از دیگر اقدامات دهه امامت و ولایت می‌توان به اجرای طرح قربانی گوسفند توسط کارمندان ادارات و تقسیم گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان‌ اشاره کرد که تا‌کنون کارکنان سپاه خوشاب، سازمان تبلیغات، شهرداری‌، فرمانداری و آموزش و پرورش در این طرح مشارکت داشته‌اند.

ساخت منزل برای سه برادر یتیم

حامد با اشاره به ساخت منزل توسط گروه جهادی دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان برای سه برادر یتیم در سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب به‌مناسبت عید غدیر، تصریح کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، بسیج در هر کجا که کشور به آن نیاز دارد پا به عرصه گذاشته است، یک روز وظیفه مقابله با ضد انقلاب داشته، زمانی در مرزها، زمانی در جنگ تحمیلی و زمانی برای آبادانی کشور در حال فعالیت بوده و هست و امروز نیز در جنگ نرم در حال فعالیت با دشمنان است و این ویژگی یک موجود زنده و پویاست.

وی با اشاره به تولید ماسک و لوازم بهداشتی توسط بسیجیان شهرستان برای خدمت به مردم و کمک به نظام سلامت کشور، افزود: محرومیت‌زدایی از دیگر وظایف بسیج است که تاکنون ۱۵۰ منزل برای سیل‌زدگان گلستان و ۲۵ منزل در شهرستان خوشاب برای نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه خوشاب و بسیجیان این شهرستان توسط گروه‌های جهادی ساخته شده است.

انتهای پیام
captcha