توزیع ۱۹ هزار سبد کالا میان آسیب‌دیدگان کرونا در گناباد
کد خبر: 3922603
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

توزیع ۱۹ هزار سبد کالا میان آسیب‌دیدگان کرونا در گناباد

رئیس کمیته امداد گناباد گفت: طی پنج ماه گذشته، ۱۹ هزار و ۲۰۰ سبد کالا به آسیب‎دیدگان کرونا در این شهرستان کمک شده است.

توزیع 19 هزار سبد کالا به آسیب دیدگان کرونا در گنابادهادی آریان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) گناباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: طی پنج ماه گذشته، 19 هزار و 200 سبد کالا به ارزش 41 میلیارد و 127 میلیون و 500 هزار ریال میان آسیب‌دیدگان کرونا در شهرستان گناباد توزیع شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی، ۱۲ هزار و ۵۰۰ سبد کالا به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در مرحله دوم، ۶ هزار و ۷۰۰ سبد کالا به ارزش ۱۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بین آسیب‌دیدگان کرونا در شهرستان گناباد توزیع شد.

رئیس کمیته امداد گناباد تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و عید سعید غدیر خم، 57 هزار وعده غذای گرم میان آسیب‌دیدگان کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

آریان‌نژاد به بازگشایی مدارس اشاره و تأکید کرد: کمک برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های کنونی است.

وی، 375 دانش‌‌آموز و 125 دانشجوی شهرستان گناباد را نیازمند کمک‌های خیران برای تأمین اقلام کمک آموزشی عنوان و اظهار کرد: با توجه به اینکه به دلیل کرونا، اکثر آموزش‌های دانش‌آموزان و دانشجویان به‌طور غیر حضوری ارائه می‌شود، برای خرید اقلام آموزشی مورد نیاز آن‌ها از جمله تبلت، حداقل 15 میلیارد ریال مورد نیاز است.

آریان‌نژاد با قدردانی از کمک‌های خوب نیکوکاران گنابادی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، از خیران خواست تا با استمرار حمایت‌های خود، دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند را در مسیر تحصیل یاری کنند.

انتهای پیام
captcha