توزیع 18 هزار کیلوگرم روغن و برنج خوراکی از محل موقوفات سبزوار
کد خبر: 3935669
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

توزیع 18 هزار کیلوگرم روغن و برنج خوراکی از محل موقوفات سبزوار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار گفت: در مرحله جدید رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه از اواخر آبان‌ماه 18 هزار کیلوگرم روغن خوراکی و برنج از محل موقوفات سبزوار بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع 18 هزار کیلوگرم روغن و برنج خوراکی از محل موقوفات سبزوار

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، 50 هزار بسته اقلام بهداشتی برای مبارزه پیشگیری و مبارزه با کرونا در بین مردم از محل موقوفات توزیع شده است، اظهار کرد: در راستای مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه و مواسات و همدلی 15 هزار کیلوگرم روغن مایع در حال توزیع بین نیازمندان هستیم.

وی ادامه داد: این کمک‌ها به همراه 3 هزار کیلوگرم برنج از محل موقوفات مرتبط، با کمک خیرین، همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان سبزوار تهیه شده است و به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سبزوار و جلوگیری از تجمع مردمی، کمک‌های اهدایی در طی چند نوبت بین نیازمندان اهدا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، به هریک از خانواده‌های نیازمند مشخص شده در شهرستان‌های سبزوار، ششتمد و خوشاب، 4 لیتر روغن خوراکی و 10 کیلوگرم برنج در حال توزیع است.

انتهای پیام
captcha