افتتاح شصت و هفتمین دارالقرآن آموزش و پرورش خراسان رضوی
کد خبر: 3941922
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

افتتاح شصت و هفتمین دارالقرآن آموزش و پرورش خراسان رضوی

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح شصت و هفتمین دارالقرآن آموزش و پرورش استان در شهرستان خواف خبر داد.

افتتاح شصت و هفتمین دار القرآن آموزش و پرورش خراسان رضویعلی مهدوی‌خواه، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: همزمان با هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، دارالقرآن شهرستان خواف با حضور مسئولان قرآنی استان و با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این مرکز قرآنی، تعداد دارالقرآن های استان به تعداد 67 باب ارتقاء یافت که امیدواریم در آینده نزدیک به همت خیران و مسئولان تعداد دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان به 96 باب برسد. در حال حاضر در برخی شهرستان‌ها یک دارالقرآن فعال است که در صورت تحقق 96 باب هر شهرستان دو دار القرآن فعال خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اهمیت توسعه دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، بیان کرد: با توسعه دارالقرآن‌ها علاوه بر کاهش آسیب‌های جامعه، زمینه‌سازی کشف استعدادها فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان خواف سوابق و استعداهای خوبی در حوزه قرآن وجود دارد، افزود: نشر و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه و بین عموم از مهمترین ماموریت‌های دار القرآن‌هاست.

مهدوی‌خواه درباره تجهیز شدن مرکز دارالقرآن خواف، اضافه کرد: برای توسعه نرم‌افزاری این مرکز قرآنی نیز از سوی مسئولان مرتبط قول مساعدت داده شده است.

انتهای پیام
captcha