تشریح رویکردهای بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس برای تحقق شعار سال
کد خبر: 3962203
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

تشریح رویکردهای بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس برای تحقق شعار سال

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید، رویکردهای این بنیاد برای تحقق شعار سال را تشریح کرد.

رویکردهای بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس برای تحقق شعار سالبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، مشروح پیام مالک رحمتی، رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی به این شرح است:

«یا مقلب القلوب و الابصار
السَّلامُ عَلى رَبیعِ الْأَنامِ و نَضْرَةِ الأیّامِ

طلیعه بهار ۱۴۰۰ با رایحه دل انگیز شعبان‌المعظم و تقارن ایام نوروز با نسیم دل‌انگیز میلاد ولی‌عصر ارواحنا فداه، دل و جان انسان‌ها را سرشار از نور معنویت و شور ایمان و امید به ظهور منجی انسان کرده است.

جبین بندگی بر آستان خداوند سبحان می‌گذاریم که توفیق داد قریب یک‌سال از عمر این بنده به خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و شیفتگان مکتب نبوی در بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی سپری شود.

سال 1399، با فراز و نشیب‌ها و حوادثی همراه شد که بدیع و گاه بی‌سابقه بود. با شیوع بیماری کرونا، همدلی و همراهی با مدافعان سلامت یادآور روزهای مقاومت و مبارزه با دشمن متجاوز شد و در این عرصه، شهدای عزیزی با گذشتن از جان خویش، در صف اول دفاع از سلامت مردم میهن اسلامی مردانه ایستادند.

امروزه نیز در شرایط جنگ اقتصادی، با نصب‌العین قرار دادن فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، با اتکا به همت بلند مردم عزیز و مقاومت هوشمندانه ملت بزرگوار، همچنان پرچم عزت ایران اسلامی در عرصه جنگ اقتصادی بر قله‌های رفيع عزت و شرف برافراشته خواهد بود.

اینک، در طلیعه سال ۱۴۰۰، در شرایطی که شیطنت‌ها و اقدام‌های ظالمانه شیطان بزرگ با رمز فشار حداکثری و با همراهی دولت‌های غربی راه به جایی نبرده است؛ انتخاب هوشمندانه شعار سال، باتوجه به مشکلات تولید در کشور و تعیین مسیر برای تداوم، پشتیبانی و مانع‌زدایی از سر راه تولید، امیدهایی است که در کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جلوه‌گر شد.

همان‌گونه که همواره تأکید تولیت معزز آستان قدس رضوی بر این بوده است که خود را مخاطب فرمایش مقام معظم رهبری می‌دانیم؛ بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس با خط مشی تعریف شده در سیاست‌های کلان ابلاغی درحوزه بهره‌وری موقوفات، مبنی بر التزام به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش کار آمدی واحدهای خدماتی و اقتصادی به‌ عنوان یک نیروی پیاده‌ نظام در جنگ اقتصادی، با تمام قوا حضوری فعال خواهد داشت.

استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای داخلی برای تولید کالاهای تحریمی و بی اثر کردن تحریم‌ها، به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی متخصص و متعهد، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در جهت افزایش فرصت‌های شغلی برای جوانان، ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی، توجه به بازار داخلی ۸۰ میلیونی، صادرات و به‌ ویژه در بازارهای کشورهای همسایه، تشکیل و تکمیل زنجیره ارزش کالاها و خدمات و شفاف‌سازی عملکرد و گزارش‌ دهی به مردم، از اهم رویکردهای عملیاتی در سال جدید خواهد بود.

همکاران پر تلاش این مجموعه تمام سعی خود را به کار خواهند گرفت تا به همراه ظرفیت‌های نخبگانی نوآور و خلاقانه در تولید، در صیانت و افزایش بهره‌وری موقوفات این آستان شریف موفقیت‌های چشم‌گیری را به ثبت برسانند.

یقین دارم برای عزیزانی که ثمره‌ی حضور خود را در عرصه جهاد اقتصادی، توسعه خدمات به زائران بارگاه ملکوتی حضرت شمس‌الشموس و مایه فخر دنیا و سعادت اخروی می‌دانند، فرصتی خواهد بود که زیباترین جلوه‌های خدمت را در عمل ترسیم نمایند.

ضمن ارج‌ گذاری و تعظیم به تلاش‌های همه همکاران محترم و به‌ طور ویژه، کادر درمانی کشور و آستان قدس رضوی، توفیق تداوم خدمت در محضر امام رضا(ع) و عزت دنیا و آخرت را برای تمام دلدادگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از خداوند متعال خواهانم».

مالک رحمتی
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی

انتهای پیام
captcha