وقف یک باب واحد مسکونی توسط جانباز نیشابوری
کد خبر: 3976174
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

وقف یک باب واحد مسکونی توسط جانباز نیشابوری

یک باب واحد مسکونی به ارزش هفت میلیارد ریال به همت یک جانباز نیشایوری با نیت ترویج فرهنگ مهدویت و شهادت وقف شد.

وقف یک باب واحد مسکونی توسط جانباز نیشابوریبه گزارش ایکنا و به‌نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، علی اصغر برهانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور، گفت: یک باب منزل مسکونی توسط یکی از جانبازان دفاع مقدس در شهرستان نیشابور وقف شد.

وی ادامه داد: واقف خیراندیش غلامرضا خیاری، از جانبازان دفاع مقدس منزل شخصی خود را با نیت تبلیغ امور مربوط به ایثار و شهادت و ترویج مهدویت وقف کرده تا فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با این نیات در این منزل انجام شود.

برهانی تصریح کرد: این منزل به مساحت 160 مترمربع، واقع در خیابان رسالت شرقی نیشابور به ارزش هفت میلیارد ریال است، که براساس نیت واقف میزبان کارهای عام‌المنفعه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

وی ادامه داد: روحیه ایثار و گذشت هنوز در بین جامعه ایثارگری موج می‌زند و این‌گونه منش‌ها مایه افتخار شهرستان نیشابور است.

غلامرضا خیاری، در یکم بهمن 44 در شهرستان نیشابور، چشم به جهان گشود و در دوران دفاع‌مقدس در عملیات های بدر، میمک، قادر 2، کربلای 4 و 5، والفجر 8 و ده شرکت کرد که در تاریخ‌های 22 اسفند 63، 29 مهر 63 و 15 خرداد 63 از ناحیه پای راست و لگن چپ مجروح و ضمن اینکه دچار عارضه شیمیایی و اعصاب شد، با قطع پای راست بر اثر جراحات وارده به مقام رفیع جانبازی نائل آمد.

شهرستان شهید پرور نیشابور با 1862شهید، 4658 جانباز و 287 آزاده، پرونده درخشانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان را به عنوان سند افتخار غیور مردانی در این خطه دارا است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام
captcha