زیاد النخاله: فداکاری اسیران فلسطینی مایه افتخار آزادگان جهان است
کد خبر: 3997906
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

زیاد النخاله: فداکاری اسیران فلسطینی مایه افتخار آزادگان جهان است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اقدام شش اسیر فلسطینی در فرار از زندان‌های رژیم صهیونیستی در پیامی گفت که فداکاری‌های اسرای فلسطینی مایه افتخار ما و همه آزادگان جهان است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی با اشاره به فرار شش فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او و رهبران جهاد اسلامی تمام اخبار متعلق به اسرا و نبردی را که وارد آن شده‌اند، از زمان آزادی قهرمانان عزیز و شجاع خود دنبال می‌کنند.

زیاد النخاله تأکید کرد که سرداران گردان آزادی یک جنبش بی‌سابقه فلسطینی و عربی و بین‌المللی در همبستگی بی‌سابقه با اسرای فلسطینی به وجود آوردند.

وی در ادامه گفت، برادر ما محمود العارضه و کسانی که همراه او هستند نماد شجاعت و اراده بوده و برای ما و هر فرد آزاده‌ای در جهان الگوی افتخار هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: اقدامات اسرا در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی، تلاش‌های دشمن را به چالش کشید و اقدام این اسرا به اندازه اقدام برادرانمان در گردان جنین مهم است.

زیاد النخاله اقدامات اسرای فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی و نبرد آنها با دشمن را که هدف آن حفظ هویت و شخصیت جنبش بزرگ فلسطین است، ستود.

در پیام دبیرکل جنبش جهاد اسلامی آمده است، ما به شما می‌گوییم که با همه عزم و اراده خود تا پایان راه کنارتان هستیم. ما لحظه‌ای در حمایت از گزینه مقابله با دشمن در ادامه مقابله شما با اشغالگران در زندانها تردید به خود راه نخواهیم داد.

انتهای پیام
captcha