بخشش سهم یک‌دانگی بنیاد مستضعفان از اراضی مسکونی شهر سلطان‌آباد
کد خبر: 4008689
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

بخشش سهم یک‌دانگی بنیاد مستضعفان از اراضی مسکونی شهر سلطان‌آباد

نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی با تشکر از خدمات بنیاد مستضعفان در سال های اخیر گفت: با پیگیری های انجام شده از طریق بنیاد مستضعفان سهم یک دانگی بنیاد از اراضی شهر سلطان اباد به مردم بخشیده شد.

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس مجلش شورای اسلامی بنیاد مستضعفانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علی اصغر عنابستانی، نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز ششم آبان‌ماه، در بین مردم شهرستان خوشاب، با تقدیر از خدمات بنیاد مستضعفان در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، با اشاره به حل مشکل بخشی از زمین‎های مربوط به بنیاد مستضعفان در سلطان‌آباد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از زمانی که در بنیاد مستضعفان حضور داشتم، بالاخره با موافقت پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان سهم یک دانگی اراضی شهر سلطان‌آباد وابسته به بنیاد مستضعفان که از اوایل انقلاب با حکم‌دادگاه توقیف و در اختیار بنیاد بود به مردم واگذار و مشکل دریافت سند در این شهر برای مردم حل شد.

وی با تاکید بر اینکه سهم یک دانگی بنیاد از اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب بخشیده نشده‌است، افزود : امیدوارم مسولان بنیاد مستضعفان در این قسمت نیز همکاری و زمین ها را به مردم واگذار کنند.

عنابستانی با تشکر از رویکرد و عملکرد بنیاد مستضعفان در سال‌های اخیر اضافه کرد: از نگاه بنیاد در حمایت و فعالیت برای خدمت‌رسانی به مستضعفان باید حمایت شود.

وی با ابراز اینکه بنیاد مستضعفان از سود اموالی که در اختیار دارد به مستضعفان از طریق بنیاد علوی در حال خدمت‌رسانی است، افزود: با بخشش یک دانگ بنیاد از اراضی مسکونی سلطان‌آباد اقدام خوبی آغاز شده و امیدواریم با کمک فرمانداری و بخشداری شهرستان خوشاب مردم تشویق شوند، برای گرفتن سند زمین‌های خودشان اقدام کنند تا این مشکل برای همیشه حل شود.

انتهای پیام
captcha