راه‌اندازی نهضت آموزش تخصصی رسانه‌‌ای در لرستان
کد خبر: 4011902
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان خبر داد:

راه‌اندازی نهضت آموزش تخصصی رسانه‌‌ای در لرستان

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به حمایت بسیج از خبرنگاران منتقدی که مورد شکایت مدیران قرار می‌گیرند، گفت: نهضت آموزش تخصصی رسانه‌‌ای ویژه خبرنگاران در دستور کار بسیج رسانه لرستان قرار گرفته است.

رضا مریدی‌اصل، رئیس سازمان بسیج رسانه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا مریدی‌اصل، رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان، سه‌شنبه، ۱۸ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهضت آموزش رسانه‌ای به‌صورت تخصصی در دست اقدام سازمان بسیج رسانه استان قرار گرفته است، گفت: سازمان بسیج رسانه لرستان در نظر دارد در هفته‌های آتی برنامه‌های تخصصی و آموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید برجسته در بخش‌های مختلف با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری و عملی برگزار کند.

وی با بیان اینکه در کنار برنامه‌های فوق دوره‌های مختلف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی انجام خواهد شد، به نقش مهم و مؤثر رسانه‌ها در حل مشکلات استان و ارائه راهکارهای مختلف در حوزه‌های فرهنگی به نهادهای مربوط اشاره کرد و افزود: حفظ اتحاد و انسجام، جریان‌سازی رسانه‌ها در پیگیری مطالبات مردم از دیگر وظایف رسانه‌هاست‌.

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به اینکه این سازمان با تمام توان از خبرنگاران و رسانه‌های مطالبه‌گر حمایت خواهد کرد از برگزاری تورهای رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های استان ویژه خبرنگاران خبر داد و گفت: گاهاً مشاهده می‌شود بلافاصله با انتشار خبر انتقاد صحیح از عملکرد یک مسئول، خبرنگار در چرخه شکایت قرار می‌گیرد که این کار قابل قبول نیست و بسیج رسانه در این موارد از خبرنگاران حمایت می‌کند.

وی هماهنگی مسئولان استان برای ایجاد بسته‌های جریان‌سازی خبری را لازم دانست و گفت: چنانچه دستگاهی می‌خواهد در مورد خاصی که مربوط به مردم است اقدامی انجام دهد از قبل این موضوع یا اطلاع‌رسانی را برای رسانه‌ها، شفاف‌سازی کند.

انتهای پیام
captcha