پیکر مرحوم مهدوی دامغانی به ایران بازمی‌گردد
کد خبر: 4064946
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

پیکر مرحوم مهدوی دامغانی به ایران بازمی‌گردد

برادرزاده احمد مهدوی دامغانی گفت: بنا بر وصیت‌نامه مرحوم، پیکر ایشان بعد از طی مراحل قانونی، به ایران برمی‌گردد و در حرم مطهر رضوی دفن می‌شود.

احمد مهدوی دامغانی مرضیه مهدوی دامغانی، برادرزاده استاد احمد مهدوی دامغانی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی، در راستای فوت عموی خود اظهار کرد: عموجان به دلیل ابتلا به بیماری به مدت دو هفته در بیمارستان بستری بودند و سرانجام روز گذشته، 27 خرداد از دنیا رفتند. چاره‌ای برای قبول این اتفاق تلخ وجود ندارد، چرا که از مرگ گریزی نیست و همه باید آن را بپذیریم. امیدوارم که خداوند این اتفاق را برای همه ما آسان و مبارک کند.

وی بیان کرد: ایشان وصیت کرده بودند که در مشهد خاکسپاری و در حرم مطهر رضوی دفن شوند، از این‌رو به دلیل اینکه ایشان در فیلادلفیای آمریکا از دنیا رفته‌اند ضرورت دارد مراحل  انتقال پیکر  مرحوم به مشهد طی شود.

برادرزاده مهدوی دامغانی بیان کرد: هنوز هم زمان آوردن پیکر مرحوم به ایران مشخص نیست و قطعاً زمان بسیاری برای انجام این مراحل می‌طلبد و ما منتظر هستیم که کارهای اداری برای انتقال مرحوم از آمریکا به ایران صورت گیرد و زمانیکه پیکرشان به مشهد آورده شود به مراتب تشییع جنازه صورت خواهد گرفت؛ همچنین مراسمی برای ایشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha