تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی برای ساکن شدن در اطراف حرم
کد خبر: 4083966
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی برای ساکن شدن در اطراف حرم

سرپرست منطقه ثامن شهرداری مشهد از اختصاص تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی صندوق سرمایه‌گذاری حرم مطهر برای اسکان در اطراف حرم رضوی خبر داد.

بافت تاریخی حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از شهرداری مشهد، ساسان نورین مقدم، سرپرست منطقه ثامن شهرداری مشهد، در دیدار با مدیر عامل صندوق سرمایه‌گذاری حرم‌ مطهر رضوی گفت: شهروندان می‌توانند از تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی صندوق سرمایه‌گذاری حرم مطهر برای اسکان در اطراف حرم بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: این تسهیلات شامل متقاضیانی می‌شود که می‌خواهند در محدوده بافت پیرامون حرم مطهر املاک و قطعات با کاربری مسکونی بسازند.

سرپرست منطقه ثامن شهرداری مشهد افزود: برای کسانی که قصد احداث پروژه‌های محرک توسعه و زائرسراهای ارزان‌قیمت یا مرمت خانه‌های تاریخی و واجد ارزش در بافت منطقه ثامن را دارند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

نورین‌مقدم افزود: این تسهیلات در مقایسه با دیگر وام‌های موجود ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. میانگین نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲.۵ درصد درن ظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این وام به ازای هر واحد وضع موجود در ملک وام ۶۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن نیز به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha