حقانیت اسلام به روایت کودک آمریکایی + فیلم
کد خبر: 4111280
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

حقانیت اسلام به روایت کودک آمریکایی + فیلم

مادر الکساندر کتاب‌های دینی از ادیان مختلف را در اختیار فرزندش قرار می‌داد و وی پس از مطالعه دقیق آنها در سن هشت سالگی مسلمان شدن خود را اعلام کرد.

روایت کودک 8 ساله آمریکایی از تشرف به اسلام

به گزارش ایکنا به نقل از الشبکه، الکساندر فریتز، کودک آمریکایی از پدر و مادری مسیحی متولد شد. مادرش از همان ابتدا تصمیم گرفت که به او اجازه دهد دینش را خودش انتخاب کند.

مادر الکساندر کتاب‌های دینی از ادیان مختلف را در اختیار فرزندش قرار می‌داد و وی پس از مطالعه دقیق آنها در سن هشت سالگی مسلمان شدن خود را اعلام کرد.

الکساندر به کمک کتاب‌هایی که در اختیار داشت، در مورد اسلام بسیار آموخت. نماز، حفظ قرآن، اذان و بسیاری از آموزه‌های دینی را بدون اینکه حتی با یک فرد مسلمان دیداری داشته باشد، به خوبی فراگرفت.

وی همچنین به یُمن نام پیامبر اکرم(ص) که بسیار به او علاقه ‌‎داشت نام خود را محمد عبدالله نامید.

محمد به قدری به کعبه علاقه داشته که اتاقش را پر از تصاویر کعبه و شهر مکه کرده بود و آرزو دارد که به مکه مکرمه برود و حجر الاسود را زیارت کند. وی همچنین آرزو دارد که روزی فلسطین به صاحبان اصلی آن بازگردد. محمد همچنین آرزو کرده بود که تمام قرآن را حفظ کند.

وی خود را تصویرگر چهره صحیح از مسلمانان توصیف می‌کند و می‌گوید: فیلم‌های پلید آمریکایی که چهره حضرت محمد(ص) را مخدوش می‌کند، قلب او را به درد می‌آورد.

این کودک مسلمان آمریکایی به مناسبت‌های مختلف به شبکه‌های اسلامی دعوت می‌شود و در آنجا به زبان ساده و دلنشین درباره عقاید دین صحبت می‌کند.

در ادامه ویدئویی از صحبت‌هایش به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) را مشاهده می‌کنید که ترجمه آن در ادامه آمده است.

سپاس خداوندی که پروردگار جهانیان است و سلام و درود بر حضرت محمد(ص)

اما بعد؛ به نام خداوند بخشنده و مهربان، سپاس مخصوص خداست و درود و سلام بر اشرف مخلوقات، حضرت محمد(ص). کلام خود را کامل می‌کنم. دوست دارم که کلامم را درباره خدا تکمیل کنم تا به شناخت خداوند دست یابیم و با خدا ارتباط بگیریم.

اما این هفته علاقه‌مندم که از حضرت عیسی(ع) سخن بگویم. هفته پیش گفتم که خداوند شریکی ندارد و هیچ برابری ندارد و از کسی زاییده نشده است. می‌خواهم در اینجا به روشنی توضیح دهم که مسلمانان درباره حضرت مسیح(ع) چه اعتقادی دارند و از ایمان آنها به حضرت مسیح(ع) بگویم. «من کلمة الله و روح خدا هستم» حضرت عیسی(ع) با معجزه‌ای از مادرش حضرت مریم(س) زاده شده است. او از جانب خدا به عنوان هدایتگر راه حق و پیامبر و رسول  برای قوم خود فرستاده شده است. حضرت عیسی(ع) معجزه‌هایی نظیر اینکه نابینا را شفا می‌داد و به اذن خداوند مردگان را زنده می‌کرد، داشت. این مسیح است که با بدن خود زنده به آسمان رفت و در آخرالزمان بازخواهد گشت و مؤمنان و همه کسانی را که پیرو او هستند در مبارزه با مسیح دجال، رهبری خواهد کرد و پس از آن پیروز خواهد شد و  در هر جا مطابق با قانون الهی حکومت عدل الهی را بر روی زمین برپا خواهد کرد و به مرگ طبیعی خواهد مرد و روز قیامت وی و همه مردم در برابر خداوند برای حسابرسی برانگیخته خواهند شد و پس از آن به بالاترین درجات بهشت وارد می‌شوند و آنجا او با جاودانه‌ها از پیامبران و شهدا و صدیقین و نیکوکاران و صالحین خواهند ماند که بهترین و پاک‌ترین سلام و درودها بر آنها باد.

این چیزی است که خداوند در قرآن کریم گفته است. قطعاً حضرت عیسی بن مریم پیامبر خداست و او کلام خداست که بر مریم القا شد و روح خداست. پس به خداوند و پیامبرانش ایمان بیاورید بسیاری از مردم می‌گویند که به دنبال حقیقت هستند و من این سؤال را دارم که آنها وقتی حقیقت را یافتند، آیا آن را خواهند پذیرفت.

انتهای پیام
captcha