آیت‌الله عیسی قاسم توهین نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب را محکوم کرد
کد خبر: 4113448
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

آیت‌الله عیسی قاسم توهین نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب را محکوم کرد

رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانه‌ای توهین نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز المقاوم للثقافه و الاعلام، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: از هر ظرفی همان چیزی که در آن وجود دارد، تراوش می‌کند. از حقیر و پست هم چیزی جز پستی بیرون نمی‌آید. این موضوع در رابطه با نشریه کاریکاتور فرانسوی که به بزرگان امت ما توهین کرده است، نیز صدق می‌کند. آیت‌الله  خامنه‌ای در اوج شکوه قرار دارد و این نوع توهین‌ها که همچون صدای سگان است، به او نمی‌رسد و کلمات توهین‌آمیز و تصاویر زشت هیچ تأثیری بر شخصیت ایشان نخواهد داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تعدی به شخصیت ایشان با سخنان آزاردهنده یا تصاویر تمسخرآمیز، درواقع تعدی به شریف‌ترین فرد امت اسلامی است. البته این گونه تعدی‌ها از سوی افراد پست نسبت به اهل عزت و بزرگی، چیز عجیبی نیست.

جلال و عزت و سربلندی از آنِ امت راستین و دین بزرگ آسمانی آن و از آنِ رهبر فرزانه و عزیزی است که متخلق به اخلاق آسمانی است و این سخنان بی ارزش انسان‌های نادان تأثیری بر ایشان ندارد.

انتهای پیام
captcha