لزوم برگزاری نشست تخصصی مدیران مؤسسات قرآن با استادان صنایع
کد خبر: 4115286
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

لزوم برگزاری نشست تخصصی مدیران مؤسسات قرآن با استادان صنایع

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با تأکید بر لزوم برگزاری نشست تخصصی کارگاهی مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان با استادان حوزه صنایع خلاق فرهنگی و شتاب‌دهنده‌های اقتصادی، گفت: هدف از این نشست‌ها ارتقای سطح علمی مدیران با موضوع دانش‌افزایی تخصصی در حوزه‌هایی مانند نوآوری، اقتصاد فرهنگ و... است.

حمید صمدی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضویحمید صمدی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در  گفت‌وگو با ایکنا از استان درباره لزوم برگزاری نشست تخصصی کارگاهی مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان با استادان حوزه صنایع خلاق فرهنگی و شتاب‌دهنده‌های اقتصادی گفت: این نشست‌ها با هدف ارتقای سطح علمی مدیران و آشنایی با روش‌های جدید مدیریت و تولید محصولات قرآنی برگزار می‌شود.

صمدی افزود: در این نشست‌ها بین کارشناسان و مدیران مؤسسات قرآنی در حوزه نوآوری به‌ شیوه کارگاهی و با موضوع دانش‌افزایی تخصصی در حوزه‌هایی اعم از «نوآوری»، «اقتصاد فرهنگ»، «تشکل‌های دانش‌بنیان»، «صنایع خلاق» و «شتاب‌دهنده‌ها» گفت‌وگو و تبادل تجربیات صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم گذر از مدیریت سنتی و تیم‌سازی در ساختار مؤسسات قرآنی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های علمی و بازدیدهای منظم از دستاوردهای موفق و نوآورانه که به شبکه‌سازی مدیران مؤسسات قرآنی می‌انجامد، در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به اهمیت سوغات دینی و قرآنی در مشهد گفت: تا پایان سال دو نشست بین کارشناسان و مدیران مؤسسات قرآنی در حوزه نوآوری به‌ شیوه کارگاهی با هدف ترسیم نقشه راه تولیدات قرآنی و سهم این تولیدات در سوغات دینی و قرآنی مشهد‌الرضا(ع) برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha