مسلمانان، هتاکان به ساحت قرآن را رها نمی‌کنند
کد خبر: 4119365
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
سردار سلامی:

مسلمانان، هتاکان به ساحت قرآن را رها نمی‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توهین‌کنندگان به قرآن باید از امروز مخفیانه زندگی کنند و هر شب کابوس ببینند، مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، هتاکان به ساحت قرآن را رها نخواهند کرد.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه 13 بهمن ماه، در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های سپاه که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: عظمت و شکوه قرآن چنان برای دشمنان کورکننده است که آنان تاب تحمل این کتاب مقدس را ندارند و به آن اهانت و جسارت می‌کنند.

وی افزود: توهین‌کنندگان به قرآن باید از امروز مخفیانه زندگی کنند و هر شب کابوس ببینند مسلمانان اگر دهها سال هم بگذرد، هتاکان به ساحت قرآن را رها نخواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما امروز حافظان اسلام، قرآن و انقلاب و حافظان امامت، ولایت و امت هستیم و به کسانیکه قرآن را آتش زدند، می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.

سلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، افزود: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند، از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شهدا و خانواده آنها را چراغ راه هستند و باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزند. جوانان در معرض توطئه‌های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می‌کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی‌هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران حافظ نظام و انقلاب اسلامی است، این نهاد منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است. اگر سپاه نبود، نمی‌توانستیم از عظمت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

انقلاب اسلامی؛ تفسیر آیت‌الکرسی

سلامی اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی آوردن قرآن به عرصه حیات اجتماعی زندگی بشر است. در واقع انقلاب اسلامی تفسیر آیت‌الکرسی است، به طوریکه مؤمنان را از وادی ظلمت نجات داد و آنان را به سرزمین نور هدایت کرد.

وی گفت: کافران اصرار دارند که حرام و حلال خدا را جابه‌جا جا کنند، این خصلت منافقین است که امر به منکر و نهی از معروف کنند، اراده آنان بر این است که می‌خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند، اما خداوند نور خویش را تعالی می‌بخشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جبهه حق مردمانی هستند که می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام الهی را جاری و یاد خدا را در دلها زنده می‌کنند.

سلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا احکام خدا اجرا شود، در حالی که دین‌گریزان می‌خواستند فرهنگ و ارزش‌های مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند.

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های سپاه از روز دوشنبه 10 بهمن به میزبانی مشهد آغاز و شامگاه 13بهمن با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha