تشکیل ستاد دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌رضوی
کد خبر: 4139476
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

تشکیل ستاد دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌رضوی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خراسان‌رضوی از ایجاد ستاد دائمی نمایشگاه قرآن و عترت این استان با هدف تداوم برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در مناسبات مختلف سال خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا حسینی، مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت خراسان رضویحجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: جلسات متعددی با ستاد اجرایی برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت مناطق و محلات مشهد تشکیل و با بررسی نقاط قوت و ضعف این نمایشگاه‌ها تصمیم گرفته شد ستاد دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌رضوی تشکیل شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خراسان رضوی با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای ستاد مشخص شده‌اند افزود: نظر کارشناسان این است که نمایشگاه‌های با موضوعات قرآن و عترت نباید فقط مختص به ماه مبارک رمضان باشد، بلکه باید در طول سال چندین‌بار برگزاری این نمایشگاه‌ها تکرار شود تا شاهد رشد کمی و کیفی نمایشگاه‌ها باشیم و با سلیقه و ذائقه بازدیدکنندگان بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم به‌سوی رفع نیازهای مخاطبان گام برداریم.

حسینی ادامه داد: تعداد اعضای این ستاد بین ۱۵ تا ۲۰ نفر خواهد بود  که از این تعداد ۱۳ نفر از بین مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی انتخاب می‌شوند و سایر افراد از مسئولان ذی‌ربط در سازمان‌های مختلف هستند. مسئولیت ستاد نیز بر عهده مدیرعامل وقت اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه این ستاد تا پایان هفته جاری ایجاد می‌شود گفت: قصد داریم این نمایشگاه‌ها در طول سال و به‌مناسبت‌های دینی و مذهبی مختلفی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha