اعزام نخستین گروه حجاج خراسانی از ۱۳ خردادماه
کد خبر: 4140595
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

اعزام نخستین گروه حجاج خراسانی از ۱۳ خردادماه

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی با اشاره به اعزام بیش از ۱۱ هزار زائر از خراسان رضوی و شمالی در قالب ۷۵ کاروان از اولین اعزام حجاج خراسانی از ۱۳ خردادماه خبر داد.

حجعباس خداشناس، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان در خصوص اعزام زائران حج تمتع سال جاری گفت: از ایستگاه پروازی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در سال جاری از دو استان خراسان رضوی و شمالی اعزام زائر به خانه خدا را داریم.

وی با اشاره به اعزام 75 کاروان از این دو استان افزود: از مجموع 11 هزار و 431 زائر اعزامی از خراسان رضوی و شمالی، تعداد 4728 زائر با 30 کاروان مدینه قبل و 6703 زائر در قالب 45 کاروان مدینه بعد به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

 خداشناس ادامه داد: از مجموع کل زائران اعزامی، 10 هزار و 134 نفر در قالب 66 کاروان از خراسان رضوی هستند و تعداد زائران اعزامی از خراسان شمالی 1297 نفر در قالب 9 کاروان است.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: از تعداد 75 کاروان اعزامی از استان‌های خراسان رضوی و شمالی، هفت کاروان به تعداد 1091 زائر از زائران اهل سنت دو استان هستند.

وی گفت: اعزام از 13 خرداد آغاز می‌شود که تا 20 خردادماه ادامه دارد. تاریخ اولین بازگشت زائران از بیت‌الله الحرام نیز 20 تیرماه خواهد بود و بازگشت حجاج تا 27 تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha