۶۰ رأس گوسفند برای نیازمندان تنگستانی قربانی شد
کد خبر: 4151337
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

۶۰ رأس گوسفند برای نیازمندان تنگستانی قربانی شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تنگستان گفت: مصادف با عید سعید قربان ۶۰ رأس دام در بخش مرکزی این شهرستان ذبح و در میان مردم نیازمند توزیع شد.

توزیع گوشت گرم بین نیازمندانغلامرضا حسین‌پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در بوشهر، به ارائه گزارشی از توزیع گوشت‌های نذری در روز عید قربان پرداخت و اظهار کرد: مصادف با عید سعید قربان، ۶۰ رأس دام در بخش مرکزی این شهرستان، صبح پنجشنبه، هشتم تیرماه به‌ همت کمیته امداد امام خمینی(ره) تنگستان ذبح و گوشت‌های گرم پس از بسته‌بندی در بین مردم و افراد تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی افزود: این گوشت‌های نذری ویژه عید سعید قربان به‌منظور حمایت از قشر نیازمند جامعه صورت گرفته است که در اکثر روستاهای شهرستان نیز افراد نیازمند و تحت پوشش مراکز نیکوکاری در این امر سهم به‌خصوصی داشته‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره‌گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند، گفت: در سال گذشته حدود د هزار و ۵۹۰ دام سبک و ۱۰ رأس دام سنگین به ارزش هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راستای طرح نذرو قربانی به کمیته امداد(ره) استان بوشهر تحویل داده شد.

یادآور می‌شود، امسال همزمان با سراسر کشور پویش نذر و قربانی در روز عید سعید قربان با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده‌های مورد حمایت امداد در سطح استان بوشهر در ۲۰۷ مرکز نیکوکاری و ۱۹ شعبه این نهاد انقلابی به مرحله اجرا گذاشته شد.

سیده‌زهرا محیسنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha