آخرین مهلت شرکت در پویش کتابخوانی «شهید ابراهیم هادی» اعلام شد
کد خبر: 4156730
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
در بروجرد

آخرین مهلت شرکت در پویش کتابخوانی «شهید ابراهیم هادی» اعلام شد

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان کودکان و نوجوانان پویش کتابخوانی «شهید ابراهیم هادی» با محوریت دو کتاب «سلام بر ابراهیم» و «خدای خوب ابراهیم» در بروجرد در حال اجرا است که مهلت شرکت در این پویش تا 6 مردادماه اعلام شد.

پویش کتابخوانی «شهید ابراهیم هادی»به گزارش ایکنا از لرستان، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد و با مشارکت مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) بروجرد پویش کتابخوانی «شهید ابراهیم هادی» در بروجرد راه‌اندازی شده است.

این پویش کتابخوانی با هدف ترویج و آشنایی بیش از پیش و راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در میان کودکان و نوجوانان با محوریت دو کتاب «سلام بر ابراهیم» و «خدای خوب ابراهیم» از انتشارات شهید هادی در حال اجرا است.

این پویش کتابخوانی در سه بخش پویش معرفی تصویری کتاب، نشست کتابخوان و سؤالات چهار گزینه‌ای ویژه قرآن‌آموزان بروجردی برگزار شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت همزمان در هر سه بخش مسابقه شرکت کنند.

مهلت شرکت در پویش کتابخوانی شهید ابراهیم هادی تا 6 مردادماه امسال مصادف با دهم ماه محرم اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا شرکت در مسابقه به همه کتابخانه‌های عمومی بروجرد و یا مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) مراجعه کنند.

در  پایان مهلت شرکت در مسابقه و پس از داوری آثار و پاسخنامه‌های ارسالی، جوایز ارزشمندی به برگزیدگان پویش کتابخوانی در قالب «یادواره شهید ابراهیم هادی» اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha