حمایت از هیئات مذهبی با اجرای نیت موقوفات مرتبط با محرم در مشهد
کد خبر: 4158317
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

حمایت از هیئات مذهبی با اجرای نیت موقوفات مرتبط با محرم در مشهد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین از محل موقوفات مرتبط با محرم مساجد و هیئات مذهبی مشهد برای تهیه اقلام مصرفی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

هیئات مذهبیحجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفرپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: همزمان با ایام محرم و صفر، با اجرای طرح «شمیم» در راستای اجرای امینانه موقوفات مرتبط با عزاداری محرم مساجد و هیئات مذهبی مشهد برای تهیه اقلام مصرفی مورد حمایت قرار می‌گیرند. در این خصوص با مساعدت و از محل موقوفات مرتبط با محرم 300 تن برنج تهیه و بین 935 مسجد و هیئات مذهبی مرکز و حاشیه شهر مشهد توزیع شد. 

وی ادامه داد: 310 مسجد در حاشیه شهر، 105 مسجد در مرکز شهر و 520 هیئت مذهبی حواله دریافت اقلام را تحویل گرفته‌اند که در طول ایام عزاداری برای اطعام عزاداران حسینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: هر ساله اداره اوقاف و امور خیریه  ناحیه یک مشهد از محل موقوفات مرتبط اقدام به حمایت از مساجد و هیئات مذهبی در برگزاری مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) می‌کند.

انتهای پیام
captcha