اعلام فراخوان سوگواره ملی «شعر غریب» در خراسان رضوی
کد خبر: 4163984
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

اعلام فراخوان سوگواره ملی «شعر غریب» در خراسان رضوی

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری سوگواره ملی «شعر غریب» همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) تا وفات حضرت معصومه(س) خبر داد.

سوگواره ملی «شعر غریب»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جلیل سروری، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: سوگواره ملی «شعر غریب» از سری برنامه‌های فرهنگی این اداره‌کل در راستای ترویج ارزش‌ها، آموزه‌های دینی و اخلاقی در سال پیش‌رو است که در قالب اثرگذار شعر طراحی شده است.

وی با اشاره به محوریت «وداع حضرت رضا(ع)» و «زندگی با برکت ایشان در ایام غربت» به‌عنوان دستمایه سرایش شعرهای این سوگواره گفت: علاقه‌مندان تا 20 مهرماه می‌توانند بدون محدودیت در قالب و تعداد، آثار ادبی خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: اختتامیه این سوگواره با مشارکت آستان قدس رضوی و جهاددانشگاهی مشهد، چهارم آبان‌ماه همزمان با روز وفات حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و به هشت نفر از برگزیدگان، کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس هدیه می‌شود.

یادآور می‌شود، بستر پیام‌رسان ایتا با شماره 09376588522 از سوی دبیرخانه سوگواره میزبان دریافت آثار است.

انتهای پیام
captcha