استاندار لرستان با خانواده امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» دیدار کرد
کد خبر: 4170540
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار لرستان با خانواده امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» دیدار کرد

استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده مرحوم «اسکندر بیرانوند» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ملقب به «فاتح فتح‌المبین» و «کهنه سرباز» دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار استاندار لرستان یا خانواده اسکندر بیرانوندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، فرهاد زیویار، استاندار لرستان عصر جمعه، 31 شهریورماه با خانواده امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند در محل سالن جلسات استانداری لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه نبرد رزمندگان رشید، مؤمن، ولایتمدار، شجاع و میهن دوستی بود که زیر نظر فرماندهانی استوار صفوف دشمن را درهم می‌شکستند فرماندهانی که خود نیز در خط مقدم بودند و الگوهایی جاودان برای دیگر رزمندگان شدند، افزود: امیر سرتیب دوم اسکندر بیرانوند از این‌ فرماندهان بود که نقش مهمی هم در عملیات‌های حساسی همچون فتح‌المبین داشت.

 زیویار افزود: رشادت‌های این دلاورمرد لرستانی در صحنه‌های مختلف جنگ برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار است.

لازم به ذکر است، امیر سرتیب دوم اسکندر بیرانوند ملقب به «فاتح فتح‌المبین» و «کهنه سرباز»  29 مردادماه امسال در 86 سالگی به دلیل کهولت سن به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام
captcha