تجلیل بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان از خانواده شهدا
کد خبر: 4171514
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

تجلیل بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان از خانواده شهدا

نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده‌های شهیدان «قدرت‌اله بختیاری، عزت‌اله مرادی‌فرد و علی‌نقی‌ بیرانوند» تجلیل کرد.

تکریم بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان از خانواده شهدابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای سلسله برنامه‌های عیادت، سرکشی و تکریم پیرغلامان حسینی(ع)، طی دیدارهای جداگانه‌ای که سه‌شنبه، چهارم مهرماه با حضور مسلم رضایی‌پور، نماینده بنیاد دِعبل خزاعی استان لرستان، انجام شد، با حضور در منازل شهیدان «قدرت‌اله بختیاری، عزت‌اله مرادی‌فرد و علی‌نقی‌ بیرانوند» با اهدای لوح تقدیر، حمایل خادمی اباعبدالله‌الحسین(ع) و هدایایی معنوی از صبر، شکیبایی و استقامت این خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به‌عمل آورده شد.

گفت‌گوی صمیمانه با خانواده‌های معظم این سه شهید والامقام دوران دفاع مقدس، شنیدن خاطراتی از این شهدای والا مقام و ذکر توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه‌های این دیدارهای جداگانه بود.

شهیدان قدرت‌اله بختیاری، عزت‌اله مرادی‌فرد و علی‌‌نقی‌ بیرانوند در مناطق عملیاتی شلمچه، زبیداد و جفیر به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند. خانواده‌ این شهیدان از جمله خانواده‌هایی بودند که در طول ایام محرم و صفر، توفیق برگزاری مجالس روضه خانگی را داشتند.

انتهای پیام
captcha