همراهی دانشگاه با مدیریت خراسان رضوی در حل مسائل مختلف
کد خبر: 4180793
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

همراهی دانشگاه با مدیریت خراسان رضوی در حل مسائل مختلف

یعقوبعلی نظری گفت: دانشگاه می‌تواند در ارتباط با موضوعات مختلف، مدیریت استان را برای حل مسائل همراهی کند و عدم بروز التهاب، جبران عقب‌ماندگی‌‌ها و ایجاد جهش، سه راهبرد اصلی است که آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده‌ایم.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در نشست با اساتید دانشگاه که در قالب دیدارهای نخبگانی استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط فی‌مابین در مدیریت امور میان دو مجموعه حتماً اثر دارد و این امر متقابل است و حوزه مدیریتی ما تمامی موضوعات را شامل می‌شود، لذا دانشگاه می‌تواند در ارتباط با موضوعات مختلف، مدیریت استان را برای حل مسائل همراهی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان در حوزه‌های مختلف دارای مزیت‌های فراوان است، بیان کرد: در حوزه معادن و قطعه‌سازی، این استان از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است.

نظری با تأکید بر اینکه یک ناپایداری انرژی در شرق کشور وجود دارد، ادامه داد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد حداکثر ۵۷ میلیون متر مکعب ظرفیت تولید دارد و در این راستا نیاز ما دو خط انتقال گاز و انتقال سوخت مایع به شرق کشور است.

استاندار خراسان رضوی به حوزه مسکن پرداخت و گفت: ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن سهمیه استان است که با تلاش مستمر محقق خواهد شد. کلان پروژه قطار سریع‌السیر مشهد - تهران، شهر فرودگاهی و آزادراه حرم تا حرم نیز از جمله پروژه‌های مهم استان است که آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سه راهبرد اساسی را در مدیریت استان دنبال می‌کنیم، گفت: عدم بروز التهاب، جبران عقب‌ماندگی‌‌ها و ایجاد جهش، سه راهبرد اصلی است که آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha