فعالیت کلینیک‌های مشاوره جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 4182283
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

فعالیت کلینیک‌های مشاوره جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجویان کمیته امداد، کلینیک‌های مشاوره با 51 مشاور فعالیت می‌کنند.

کمیته امدادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در نشست هم اندیشی و رصد خانواده‌ها در مؤلفه‌های ازدواج، طلاق و فرزندآوری دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف این نهاد توانمندسازی خانوارها در حوزه معیشت، مسکن، جهیزیه، مباحث تحصیلی و فرهنگی است که در این خصوص در اواخر سال قبل کلینیک مشاوره راه زندگی در سطح استان با ۵۱ مشاوره راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از خانوارهای تحت حمایت دارای آسیب هستند، گفت: زندگی پایدار برای خانواده‌ها مبتنی بر پایه فرهنگ ایرانی اسلامی و توسعه فرهنگ مشاوره از اهداف این نهاد بوده است.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه ۴۱ مشاور در مشهد مستقر هستند، افزود: در ۶ ماه امسال ۵۷۰۰ مددجوی کمیته امداد در این کلینیک در استان به صورت رایگان پذیرش و از مشاوره‌های فردی، گروهی، هدایت تحصیلی و مباحث روانشناسی و .. در جهت توانمندسازی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha