افتتاح مدرسه خیرساز با اعتبار 13 میلیارد تومانی در منطقه تبادکان مشهد
کد خبر: 4184918
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

افتتاح مدرسه خیرساز با اعتبار 13 میلیارد تومانی در منطقه تبادکان مشهد

آیین افتتاحیه و بهره‌برداری دبستان ۱۲ کلاسه منطقه تبادکان با اعتبار 13 میلیارد تومان به همت یکی از بانوان خیر برگزار شد.

افتتاح مدرسه خیرساز با اعتبار 13 میلیاردتومانی در منطقه تبادکان مشهدبه گزارش  ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محسن داوری، فرماندار مشهد  در آیین افتتاحیه و بهره‌برداری دبستان ۱۲ کلاسه که به همت فاطمه پور سیدآقایی، از بانوان خیر استان در آموزش و پرورش منطقه تبادکان روستای کشف ساخته شده، گفت: مشورت با مردم و بزرگان، همراهی خیران و مسئولان و اقدامات منظم اجرایی، ما را به این باور می‌رساند که بتوانیم هر هفته یک مدرسه افتتاح کنیم.

وی افزود: روحیه جهادی و مشارکت و همراهی در تمدن ایرانی‌ها نهادینه است و مردم و مسئولان در کنار هم می‌توانند اتفاقات عظیمی را رقم بزنند.

 فرماندار مشهد در ادامه با اشاره به نمود و الگوی جهاد در مدیریت و اجرا و به سرانجام رسیدن کارها، ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به‌عنوان رزمنده دیروز و جهادگر عرصه تعلیم و تربیت امروز گفت: امروز از تمامی مردم، خیران، جامعه فرهنگیان، معلمان، دستگاه‌ها و مسئولانی که باعث شدند شاخص‌های ارتقا و رشد تغییر کند و افزایش یابد باید کمال قدردانی را به جای آورم.

گفتنی است این مدرسه به همت خیر « اطمه پور سید آقایی» در ۱۲ کلاس درس در هر نوبت با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان با مشارکت خیر و اداره کل نوسازی و تجهیز  مدارس استان در ۱۰۰۵ مترمربع آموزشی، ۱۳۰ متر طول دیوار و ۸۹۰ متر مربع محوطه، ساخته شده است.

انتهای پیام
captcha