برگزیدگان کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری تجلیل شدند
کد خبر: 4191925
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

برگزیدگان کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری تجلیل شدند

کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری(اجلاسیه شرق کشور) با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مشهد مقدس، کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری(اجلاسیه شرق کشور) با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عنوان ویژه مبانی قرآنی اندیشه‌های سیاسی اجتماعی رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله سید جعفر سیدان از علمای برجسته استان خراسان، حجج‌اسلام محمد حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری، علی خیاط رئیس حوزه علمیه خراسان، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند.

در این مراسم که امروز، ۱۴ دی در محل تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، از نویسندگان مقالات برتر و مراکز همکار در برگزاری این کنگره بین‌المللی تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در کارگروه علمی بانوان؛  رتبه نخست انتخاب نشد و اعظم مزینانی، رتبه دوم و  فاطمه صلاحی و سعیده تلان رتبه سوم را کسب کردند.

در کارگروه مبانی قرآنی اندیشه‌های سیاسی و اقتصادی مقام معظم رهبری؛ جواد مصلحی رتبه اول و مرتضی رخیده دخت رتبه دوم را از آن خود کرد.

همچنین در کارگروه مبانی قرآنی اندیشه‌های اجتماعی و تمدنی مقام معظم رهبری؛ مصطفی احمدی فر رتبه اول را کسب کرد و رتبه دوم و سوم معرفی نشد.

در کارگروه فعالیت‌های قرآنی در اندیشه و سیره مقام معظم رهبری؛ هاشم ابراهیم ورکیانی رتبه اول، برات الله هدایتی رتبه دوم و سیدعقیل نسیمی رتبه سوم را کسب کردند.

کارگروه چهارم نیز اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آثار طلاب غیر ایرانی نام داشت که سیدزکریا مزیدی رتبه اول، محمدحیدر از لبنان رتبه دوم و ابوبکر کرامبه رتبه سوم را به‌دست آوردند.

انتهای پیام
captcha