فراخوان نوآوری اجتماعی استان لرستان اعلام شد
کد خبر: 4203460
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

فراخوان نوآوری اجتماعی استان لرستان اعلام شد

در راستای افزایش مشارکت اجتماعی از طریق حمایت از ایده‌های برتر و نوآورانه شهروندان در توسعه محلات، اولین فراخوان نوآوری اجتماعی استان لرستان اعلام شد.

فراخوان نوآوری اجتماعی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان در راستای افزایش مشارکت اجتماعی از طریق حمایت از ایده‌های برتر و نوآورانه شهروندان در توسعه محلات، با همکاری سازمان مردم‌نهاد آینده‌سازان افلاک اولین فراخوان نوآوری اجتماعی استان لرستان را منتشر کرد.

محورهای این فراخوان شامل محورهای مداخله‌ای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‎های اجتماعی با رویکرد توان‌افزایی در حوره خانواده، اعتیاد، بهداشت و درمان، کودکان کار و خیابانی، زنان سرپرست خانوار، مفاسد و جرایم اخلاقی و اجتماعی با تأکید بر سکونت‌گاه‌های غیررسمی، ارتقای سرمایه، سلامت و نشاط اجتماعی، تقویت هم‌گرایی و انسجام ملی، اولویت‌ها و مسائل اجتماعی مبتلابه استان و شهرستان طلاق، جمعیت و ازدواج اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اسفندماه جاری است و علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی @Sociologist99 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha