۱۲۰ جلسه سخنرانی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3347042
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
همزمان با ایام دهه کرامت؛

۱۲۰ جلسه سخنرانی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت رضوی، ۱۲۰ جلسه سخنرانی و بیان معارف رضوی با حضور سخنرانان مطرح و برجسته در حرم ثامن الحجج(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه محور برنامه های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی در دهه کرامت سال جاری تبیین مکتب ولایت و امامت با تکیه بر معارف رضوی است، گفت: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی همزمان با ایام دهه کرامت رضوی برنامه های تبلیغی و مذهبی ویژه‌ای را برای زائران و مجاوران تدارک دیده است.

وی ابراز کرد: حجج اسلام حسین حسینی‌قمی، حبیب‌الله فرحزاد، مهدی رفیعی، مهدی ماندگاری، فرازی، مرتضی دهشت و فردوسی‌پور در این ایام با موضوع سبک زندگی رضوی به ایراد سخن می‌پردازند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: امام رضا(ع) و خانواده، روابط اجتماعی، اقتصاد، خدمتگذاری، زیارت، مهدویت، اندیشه و علم، ادیان و مذاهب، همدلی و همزبانی، جایگاه شیعه و امام رضا(ع) و قرآن از جمله موضوعاتی است که در ایام دهه کرامت رضوی تبیین و بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: سلسله جلسات سخنرانی و بیان معارف از 24 مردادماه سال جاری آغاز شده و تا چهارم شهریور همه روزه صبح و عصر در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

captcha