برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)
کد خبر: 3428209
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

گروه اندیشه: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: کرسی‌های آزاداندیشی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام محمد رسول رمضانی، معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به انجام فعالیت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف فرهنگی از ابتدای سال تحصیلی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، اظهار کرد: امسال برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی جزء رویکردهای اصلی دانشگاه امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به اینکه دو پردیس خواهران و برادران در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) زمینه خیر و برکات بسیاری را فراهم کرده است، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی و کلاس‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف دینی از اولویت‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به شمار می رود.

رمضانی ابراز کرد: 15 کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مشغول به فعالیت هستند و برنامه‌های گسترده‌ای را تا پایان سال اجرا می‌کنند.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به برگزاری جشنواره فروغ ولایت در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: فراخوان این جشنواره که در سطح ملی در دهه کرامت سال آینده برگزار می‌شود، به تمامی دانشگاه‌های کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به حوزه‌های مختلف این جشنواره ادامه داد: مقاله، شعر و داستان کوتاه، عکس، وبلاگ‌نویسی، تذهیب و خوشنویسی، پویانمایی و ادبیات از حوزه‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

captcha