ادامه تعطیلی دارالقرآن‌ حرم رضوی در ایام نوروز به جهت تعمیرات
کد خبر: 3584809
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

ادامه تعطیلی دارالقرآن‌ حرم رضوی در ایام نوروز به جهت تعمیرات

گروه فعالیت‌های قرآنی‌: دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی و برنامه‌های قرآنی و هنری آن که به جهت انجام پاره‌ای تعمیرات از حدود نیمه نخست اسفندماه سال جاری تعطیل شده است، تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی و برنامه‌های قرآنی و هنری آن که به جهت انجام پاره‌ای تعمیرات از حدود نیمه نخست اسفندماه سال جاری تعطیل شده است، تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهد بود.
بنابر این گزارش، این تعطیلی به جهت انجام تعمیرات در سقف این مکان قرآنی و استقرار سقف مناسب و دائمی صورت گرفته است تا با جمع‌آوری داربست‌های آن، امکان استفاده بهتر از این مکان قرآنی برای زائران و مجاوران رضوی فراهم شود.
البته قرار بود که همزمان با آغاز سال 1396 جهت استفاده و بهره‌مندی بهتر و بیشتر زائران و مجاوران رضوی از فضای این مکان قرآنی، کار تعمیرات به پایان برسد، اما طبق بررسی صورت گرفته از سوی خبرگزاری ایکنا از اداره علوم قرآنی حرم رضوی، این بازسازی همچنان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و در ایام نوروز نیز به روی زئران  رضوی باز نخواهد شد.
یادآور می‌شود، بخشی از فعالیت‌‌ها و برنامه‌های آموزشی قرآنی این مکان در محل‌های دیگر حرم مطهر رضوی از جمله صحن جامع رضوی، مسجد جامع گوهرشاد و رواق امام خمینی(ره) پیگیری می‌شود.

captcha