کاستی‌ها را انکار نمی‌کنیم/ تلاش در راه تحقق اهداف نظام با مدیریت جهادی
کد خبر: 3786358
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

کاستی‌ها را انکار نمی‌کنیم/ تلاش در راه تحقق اهداف نظام با مدیریت جهادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار خراسان‌رضوی با بیان این که وجود برخی کاستی‌ها را انکار نمی‌کنیم گفت: با مدیریت جهادی در راه تحقق اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم.

باید با مدیریت جهادی و مشارکت مردم، میراث امام خمینی(ره) را اداره کردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن در مشهد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های معظم آنان، سربلندی نظام مقدس اسلامی را مرهون صبر و استقامت این عزیزان دانست.
 
وی با بیان اینکه نظام 2500 ساله شاهنشاهی موروثی بود نه انتخاباتی، افزود: نظام اسلامی برخواسته از رأی مردم و مبتنی بر ارزش‌های دینی و الهی است و نقطه اتکا و پشتوانه آن مردم است.
 
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: طی چهل ساله گذشته و در تمامی شرایط مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و انتخابات برگزار شد. تمام مسئولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی مردم انتخاب شده‌اند و خدمت و تلاش برای توسعه و زندگی بهتر حق آنان است.
 
وی علت دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را، شعار محوری آن که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دانست.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به توفیقات کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی، تصریح کرد: امروز حوزه نفوذ ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی آن است و به کشوری تاثیر‌گذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 
رزم‌حسینی دستیابی به جایگاه مطلوب در منطقه و دنیا را مرهون استقلال عمل نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: با حضور فعال جوانان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها این مسیر را پر قدرت ادامه خواهیم داد.
 
وی با بیان این که وجود برخی کاستی‌ها را انکار نمی‌کنیم گفت: با مدیریت جهادی در راه تحقق اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم.
 
استاندار خراسان رضوی، تلاش همراه با عقلانیت، خلوص نیت و پاک دستی، فداکاری و تواضع در برابر مردم را از مصادیق مدیریت جهادی دانست‌‌.
 
در پایان این مراسم و با حضور استاندار خراسان رضوی تمثال مبارک امام راحل(ره) گلباران و نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دانش‌بنیان استان افتتاح شد.
 
انتهای پیام
captcha