دیدار استاندار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی
کد خبر: 4033471
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

دیدار استاندار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی به همراه معاونین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار استاندار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به همراه معاونین همزمان با آغاز دهه فجر با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: ضرورت دارد تا جریان اقتصادی استان به سمت مردمی پیش برود. در این راستا تلاش می‌کنیم بتوانیم هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید جریان اقتصادی را به صورت قرارگاهی هدایت کنیم، افزود: دستگاه‌های متولی باید زمینه ساز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشند.

نظری بر لزوم حفظ سلامت اداری تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان به سمت خدمت بیشتر به مردم و مانع زدایی از امور خود پیش بروند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اقتصاد زیارت در مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای زائران ایرانی و غیر ایرانی که در مشهد داریم حوزه زیارت پویاتر و فعال تر خواهد شد.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه تقویت زیرساخت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در حال انجام است که امیدواریم تابستان سال آینده شاهد تنش آبی نباشیم.

آیت‌الله علم الهدی در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند، اظهار کرد: باید مسوولان تلاش کنند گره‌گشای امور مردم باشند و خالصانه به کشور خدمت نمایند.

نماینده‌ ولی فقیه در خراسان رضوی به اقدامات خوب دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن آن اشاره کرد و ادامه داد: این دولت با پشتوانه مردمی و ولایی که دارد، امیدواریم بتواند مشکلات موجود کشور را از پیش رو بردارد.

وی در پایان تاکید کرد: باید در انجام کارها اخلاص باشد. در این بین مسئولین همت کنند و با قصد اخلاص، گره‌های استان را بگشایند.

انتهای پیام
captcha