ارتباط مستمر با مردم رمز موفقیت آستان قدس رضوی است
کد خبر: 4124595
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

ارتباط مستمر با مردم رمز موفقیت آستان قدس رضوی است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به آنها را مطالبه و تأکید تولیت آستان قدس و تکلیف مدیران این آستان اعلام و اظهار کرد: رمز موفقیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با مردم است و باید همواره آماده شنیدن پیشنهادات، مطالبات و پیگیری درخواست‌های زائران و مجاوران باشیم.

مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی برپایی دیدارهای مردمی و چهره به چهره را در گره‌گشایی از کار مردم بسیار مؤثر می‌داند و پیگیر برپایی مرتب و مستمر این جلسات در دفتر کاری خود است و مدیران ارشد این آستان مقدس را هم همواره بر تقویت ارتباط‌شان با مردم ملزم می‌دارد.

وی در ادامه به اهمیت بهره‌وری مناسب از سامانه پاسخگویی 138 اشاره و تصریح کرد: این سامانه بستری مناسب برای انتقال پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردمی از سراسر کشور به آستان قدس رضوی و ظرفیتی بی‌بدیل جهت تسهیل‌گری فرآیند پیگیری مطالبات و امور اداری مجاوران است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه 138 پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با آستان قدس رضوی است که مردم ولایت‌مدار مشهد و سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه با مدیران ارشد این آستان گفت‌وگو کرده و انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کنند تا طی فرآیندی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رحمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران آستان قدس رضوی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: مدیران این آستان مقدس خود را مکلف به اطلاع‌رسانی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی و فعالیت‌های آستان قدس می‌دانند و در صورت نیاز نیز، از طریق سامانه 138 و بدون واسطه، پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم خواهند بود که در حقیقت این عمل، مصداقی بارز از جهاد تبیین در حوزه اقدامات، خدمات و مسئولیت‌ها در این آستان است.

وی آستان قدس رضوی را مردمی‌ترین نهاد فرهنگی و دینی در کشور برشمرد و افزود: تشرف سالانه 30 میلیون دلداده اهل بیت(ع) به حرم مطهر رضوی گواه این ادعاست و از همین‌رو نظرات و پیشنهادات این حجم از عاشقان امام رضا(ع) برای‌ ما گنجینه‌ای گرانبها جهت افزایش کمی و کیفی خدمت‌رسانی است.

وی افزود: معتقدیم که موفقیت ما در گرو ارتباط‌گیری مؤثر با مردم و بهره‌گیری از نظرات مردم در حوزه‌های اجرایی و فعالیت‌های این آستان نورانی است.

رحمتی تصریح کرد: لذا شنیدن حرف مردم شرط اول و آخر کار ماست، از همین‌رو برای هرچه بیشتر و بهتر شنیدن دغدغه‌های مردم تمام سعی خودمان را خواهیم داشت تا با انجام این تکلیف، رضایت خداوند و امام رضا(ع) حاصل شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: ما باور داریم که داشته‌هایمان در آستان قدس رضوی در کنار عنایت حضرت رضا(ع)، از محل نذورات و موقوفات اهدایی مردم ارادتمند به ساحت مقدس حضرت است، بر همین اساس شعار «آستان قدس رضوی از مردم، با مردم، برای مردم» را سرلوحه اقداماتمان قرار داده‌ایم، تمامی فعالیت‌هایمان نیز برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم عزیز است و خدمات روزانه در این بارگاه ملکوتی نیز همواره با محوریت فعالیت‌های خالصانه، خادم و خادمیاری پیش می‌رود.

انتهای پیام
captcha