اعلام فراخوان تولیدکنندگان ایرانی برای تهیه سوغات حجاج خراسان‌رضوی
کد خبر: 4136955
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

اعلام فراخوان تولیدکنندگان ایرانی برای تهیه سوغات حجاج خراسان‌رضوی

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی از فراخوان تولیدکنندگان ایرانی درباره تهیه سوغات حجاج استان خبر داد.

سوغات حجاجعباس خداشناس، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: براساس پیگیری سازمان حج و زیارت خراسان رضوی مقرر شد تا موضوع تهیه سوغات و ملزومات سفر که یکی از دغدغه‌های بسیار مهم زائران محسوب می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری سازمان حج و زیارت استان تولیدکنندگان کالای ایرانی در خراسان رضوی برای تهیه سوغات باکیفیت برای زائران فراخوان شدند تا با تولید کالا‌های باکیفیت ایرانی، زائران از آن استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: تمام تولیدکنندگان در استان که کالا‌های دارای کیفیت با تخفیفات مناسبی را ارائه کنند می‌توانند ضمن اعلام آمادگی خود به حج و زیارت استان نسبت به تنظیم تفاهم‌نامه در این موضوع اقدام کنند تا متعاقباً اسامی فروشگاه‌های این محصولات در اختیار حجاج اعزامی استان قرار گیرد.

خداشناس اظهار کرد: در این طرح ضمن جلوگیری از خروج ارز و بازارگردی زائران، کسب و کار ایرانی نیز فعال خواهد شد و زائران می‌توانند از کالاهای مرغوب و با قیمت مناسب استفاده کنند.

وی در خصوص بیشترین نیازهای زائران حج تمتع گفت: کالا‌هایی نظیر اقلام سفر و ملزومات زائران شامل حوله احرام، کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی و مواردی برای تهیه سوغات از جمله پارچه، لوازم برقی، اسباب‌بازی و هر آنچه که مورد نیاز زائران است در این فراخوان اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha