خدمت به زائران امام رضا(ع) وسیله قرب الی‌‌الله است
کد خبر: 4169091
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

خدمت به زائران امام رضا(ع) وسیله قرب الی‌‌الله است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) گفت: خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) فرصتی برای بندگان در راستای قرب خداوند است که نباید به راحتی از آن عبور کرد.

زائران پیادهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، حجت‌‌الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، در جمع خبرنگاران، گفت: خدمت به زائران امام رضا(ع) یک نعمت بزرگ الهی است که هرکسی سعادت انجام آن‌را ندارد.

وی ولایت اهل‌ بیت(ع) را به‌‌عنوان عظیم‌‌ترین، مهم‌‌ترین و مؤثرترین نعمت پروردگار متعال دانست و اظهار کرد: ولی و سرپرست حقیقی انسان خدای متعال است و پس از خداوند، انبیاء و جانشینان معصوم آنها بر انسان به اذن الهی ولایت دارند.

عدیده ادامه داد: مدت زمان خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) یک فرصت برای بندگان در راستای قرب خداوند است که نباید به راحتی از آن عبور کرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) با اشاره به اینکه موکب خدمات‌‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) به مناسبت ایام سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک به همت منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ورودی شهر مشهد راه‌اندازی شد، تصریح کرد: همه باید برای خدمت‌‌رسانی به زائران رضوی در حدی که توان دارند، اقدام به کمک‌رسانی کرده و در این راستا فعالیت کنند.

وی بیان کرد: در این موکب، خدماتی همچون پذیرایی از زائران امام رضا(ع) همراه با صبحانه و ناهار، خدمات پزشکی و درمانی شامل تجویز دارو، تزریقات و همچنین خدمات دیگری از جمله ایستگاه واکس، پیش‌‌بینی نمازخانه و سرویس بهداشتی، غرفه‌های فرهنگی، نقاشی و کودکان به‌صورت شبانه‌روزی میزبان پذیرایی از زائران امام رئوف(ع) است.

عدیده در پایان گفت: فعالیت موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت در مسیر تردد زائران رضوی تا ظهر شهادت حضرت رضا(ع) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha