ورود زائر پیاده به مشهد از مرز 202 هزار نفر عبور کرد
کد خبر: 4169137
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

ورود زائر پیاده به مشهد از مرز 202 هزار نفر عبور کرد

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: تا ساعت 12 امروز بر اساس آمار گیری در مسیرهای ورودی به مشهد ورود زائران پیاده به مشهد به بیش از 202 هزار نفر رسیده است.

زائران پیادهحسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: بیشترین آمار ورود زائران پیاده از مسیر تربت حیدریه، نیشابور و قوچان وارد مشهد می‌شوند و  زائران بسیاری در حال حاضر جاده سرخس به سمت مشهد در حال حرکت هستند که فردا به مشهد خواهند رسید.

وی افزود: تا ساعت 12 امروز بر اساس آمار گیری در مسیرهای ورودی به مشهد ورود زائران پیاده به مشهد به بیش از 202 هزار نفر رسیده است. 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) ادامه داد: بیشترین ورود زائران پیاده به مشهد امروز و فردا  خواهد بود که امروز تا ساعت 9 شب ورودی خواهیم داشت.

رضایی تصریح کرد: زائران پیاده‌ای که از شهرهای دورتر به سمت مشهد در مسیرند تا امشب وارد شهر خواهند شد،  زائران پیاده روستاهای اطراف مشهد فردا خود را به مشهد خواهند رساند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) بیان کرد: در سال‌های گذشته بیش از ۱۵۰ هزار زائر پیاده همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) وارد مشهد می‌شدند که این پیش‌بینی برای فردا هم هست.

وی در خصوص وضعیت اسکان زائران پیاده، بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت 150 هزار نفره اسکان ما در جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده تکمیل است و در خصوص اسکان مشکلی نداریم.

رضایی افزود: با توجه به افزایش زائران تعداد ایستگاه‌های استقبال از زائران پنج تا اضافه شد و از 340 به 345 ایستگاه رسیده است که خدماتی از قبیل پذیرایی، ارائه امکانات رفاهی و خدمات درمانی در این ایستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha