فراهم شدن تسهیلات برای ارائه خدمات مطلوب به حجاج در فرودگاه مشهد
کد خبر: 4064602
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

فراهم شدن تسهیلات برای ارائه خدمات مطلوب به حجاج در فرودگاه مشهد

مديرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با تاکید بر خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در فرودگاه بين‌المللی مشهد گفت: در راستای ارائه خدمات به حجاج بیت‌الله الحرام تسهیلات لازم فراهم شده است.

زائران حج تمتعبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، محمود امانی‌بنی، مديرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی، ضمن آرزوی فراهم شدن شرایط حجی عزتمندانه و پربار برای زائران بیت‌الله الحرام، اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع ۱۴۰۱ و اعزام و پذیرش حج‌گزاران خراسانی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است و اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با برنامه‌ریزی و انسجام کامل تمامی واحدهای عملیاتی و سایر ارگان‌های مستقر، دارای شرایط ایده‌آل و زیرساخت‌های لازم برای اعزام حاجیان است.

وی افزود: خدمات‌رسانی مطلوب به زائران خراسانی سرزمین وحی باید با انسجام و وحدت رویه تمامی ارگان‌ها و کارکنان به نحوی انجام شود که اعزام زائران از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد بدون هیچ کم و کاستی صورت پذیرد.

امانی‌بنی با اشاره به اعزام زائران سرزمین وحی از طریق پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) تصریح کرد: باید در روند اعزام زائران بیت‌الله الحرام از تاخیرات احتمالی پرواز‌ها جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانند، چرا که نگاه همه به عملکرد ماست و این پروسه باید آبرومندانه و درخور شان ایران اسلامی و زائران ایرانی باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به لزوم اراده جمعی برای ارائه‌ خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به حج گزاران، خاطرنشان کرد: پرواز‌های حج تمتع نقطه‌ عطف تمامی پروازهاست، لذا باید بهترین خدمات‌رسانی به زائرین بیت‌الله الحرام در دستور کار قرار گیرد و بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم.

امانی‌بنی  اظهار کرد: با تلاش همکاران در راستای کسب رضایت زائران در مدت زمان حضورشان نیز در فرودگاه بهترین تسهیلات و امکانات فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha