عیادت مسئولان در چهارمین روز بستری شدن آیت‌الله عباس واعظ طبسی/ در حال تکمیل
کد خبر: 3479438
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

عیادت مسئولان در چهارمین روز بستری شدن آیت‌الله عباس واعظ طبسی/ در حال تکمیل

گروه اجتماعی: همزمان با چهارمین روز بستری شدن آیت‌الله عباس واعظ طبسی،‌نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان جمعی از مسئولان و ائمه جمعه استان‌های خراسان از ایشان عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با چهارمین روز بستری شدن آیت‌الله عباس واعظ طبسی،‌ نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان جمعی از مسئولان و ائمه جمعه استان‌های خراسان از ایشان عیادت کردند.
محمد محمدی‌زاده٬ استاندار سابق خراسان رضوی بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی٬ نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در جمع خبرنگاران٬ اظهار کرد: طی صحبتی که با رییس بیمارستان امام رضا(ع) و کادر پزشکی داشتم، وضع جسمانی ایشان ثابت است.
وی ادامه داد: با تلاش‌ها و زحمات کادر پزشکی خوشبختانه از پیشرفت بیماری جلوگیری شده که امیدواریم مشکل رفع و ایشان سلامتی خود را به دست بیاورند.
استاندار سابق خراسان رضوی با بیان اینکه قلب و سیستم گوارشی ایت‌الله واعظ طبسی خوب کار می کند٬ ابراز کرد: نارسایی که در سلول های مغزی ایجاد شده نیازمند ترمیم است که خوشبختانه گروه پزشکی تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد.
وی در پایان تاکید کرد: آیت‌الله واعظ طبسی در کامل ترین تجهیزات پزشکی مورد درمان قرار گرفته‌اند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد که امیدواریم همه تلاش‌ها جواب داده و ایشان با عنایت امام رضا(ع) شفا پیدا کنند.
بر اساس این گزارش، ائمه جمعه بیرجند، سبزوار، و طبس، کوروش صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و محمدجواد محمدی‌زاده و محمود صلاحی، از استانداران سابق خراسان رضوی از دیگر افرادی بودند که امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان عیادت کردند.
همچنین امروز جمعی از مداحان حرم مطهر رضوی به نمایندگی از جامعه مداحان برای عیادت از آیت الله واعظ طبسی به بیمارستان امام رضا(ع) رفتند. با حضور مداحان خاندان عصمت و طهارت در بیمارستان امام رضا(ع)، ذکر توسلی نیز صورت گرفت و حاضران در جلسه از خدای منان شفای عاجل تولیت آستان قدس رضوی را طلب کردند.
حاج علی خوش‌چهره از مداحان قدیمی حرم مطهر رضوی پس از عیادت گفت: تمام مداحان وقتی متوجه شدند که می‌خواهیم به عیادت آیت الله واعظ طبسی بیاییم، عاشقانه و مخلصانه خواستار آمدن شدند، اما با توجه به وضعیت تولیت آستان قدس و تعداد بالای مداحان، بنده و تعدادی از دوستان به نمایندگی از همه مداحان، برای عیادت از این عالم ولایی به بیمارستان امام رضا(ع) آمدیم.
وی ادامه داد: از روز جمعه تا کنون همه مداحان حرم رضوی به صورت یکپارچه و مستمر در مجالس روضه حضرت زهرا(س) به طور ویژه برای شفای حضرت آیت الله واعظ طبسی دعا کرده و با مستمعان ذکر توسل داشته‌اند.
این مداح حرم رضوی ابراز کرد: آستان قدس رضوی به عنوان قطب فرهنگی کشور، از حساسیت بالایی در مدیریت برخوردار است که این مهم تا کنون توسط آیت‌الله واعظ طبسی صورت گرفته و ان‌شاءالله به زودی شفا خواهند گرفت و خودشان این راه را ادامه خواهند داد.
یادآور می‌شود، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی پیش از ظهر جمعه با حضور در پای صندوق‌ رأی در حرم امام رضا(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت و بعد از ظهر همان روز به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شدند.
مطالب مرتبط
captcha