انتقال آیت‌الله واعظ طبسی به صلاح نیست/ گمانه‌زنی‌ها برای عارضه مغزی
کد خبر: 3478789
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
عضو تیم معالج آیت‌الله واعظ‌ طبسی:

انتقال آیت‌الله واعظ طبسی به صلاح نیست/ گمانه‌زنی‌ها برای عارضه مغزی

گروه اجتماعی: سلطانی با بیان اینکه صلاح نیست آیت‌الله واعظ طبسی را جابه‌جا کنیم، گفت: فرضیه‌هایی داریم که ممکن است ایشان مشکل مغزی داشته باشند اما تنها در حد فرضیه است و فقط با ام ای آر و سی تی اسکن می‌توان به طور قطع این موضوع را تأیید کرد لذا هرگونه پیش‌بینی در این زمینه را به ساعات آینده موکل کرده‌ایم تا وضعیت ایشان بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،  قاسم سلطانی، مدیرگروه بیهوشی و مدیرگروه بیمارستان رضوی مشهد که عضو دیگر تیم پزشکی آیت‌الله واعظ‌طبسی است، عصر امروز، هشتم اسفندماه در نشست تیم پزشکی نماینده ولی فقیه استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی که در محل مراقبت‌های ویژه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: از حدود ساعت 15 روز گذشته تاکنون تمامی اقدامات لازم جهت بهبودی ایشان انجام شده است و توانسته‌ایم وی را از شرایط بحرانی به یک ثبات نسبی برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام مراحل درمان به خوبی پیش رفته و هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی و آستان قدس رضوی انجام شده است، اظهار کرد: اکنون از شرایط موجود راضی هستیم و امیدواریم این شرایط بهتر شود.

 
سلطانی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی در حال حاضر تنفس دارند و هیچ‌گونه مشکل قلبی ندارند، ابراز کرد: اما ایشان در حالت هوشیاری به سر نمی‌برند و ما تا حدی از داروهای بیهوشی نیز استفاده می‌کنیم تا کار تنفسی کمتر شده و بر روی سیستم قلبی و عروقی ایشان فشار نیاید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فشار خون ایشان خوب است، از وضعیت کلی آیت الله واعظ طبسی ابراز رضایت کرد و هرگونه احتمال عمل جراحی بر روی ایشان را فعلا منتفی اعلام کرد.

عضو تیم معالج آیت‌الله واعظ طبسی با بیان اینکه صلاح نیست ایشان را جابه‌جا کنیم، افزود: فرضیه‌هایی داریم که ممکن است ایشان مشکل مغزی داشته باشند اما تنها در حد فرضیه است و فقط با ام ای آر و سی تی اسکن می‌توان به طور قطع این موضوع را تأیید کرد لذا هرگونه پیش‌بینی در این زمینه را به ساعات آینده موکل کرده‌ایم تا وضعیت ایشان بهتر شود.

مطالب مرتبط
captcha