حضور استانداران ‌استان‌های خراسان بر بالین آیت‌الله واعظ طبسی
کد خبر: 3479045
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

حضور استانداران ‌استان‌های خراسان بر بالین آیت‌الله واعظ طبسی

گروه سیاسی: استانداران خراسان رضوی، شمالی و جنوبی شامگاه نهم اسفندماه بر بالین آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، استانداران خراسان رضوی، شمالی و جنوبی شامگاه نهم اسفندماه بر بالین آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در بخش آی.سی. یو اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد حضور یافتند.
در این عیادت حجت‌الاسلام محمدهادی عبدخدایی، منتخب مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام محمدحسین مهدوی‌مهر، رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة نیز استانداران را همراهی می‌کردند.
در ادامه، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت این عالم ربانی، اظهار کرد: به همراه استانداران خراسان شمالی و جنوبی به دیدار آیت‌الله واعظ طبسی رسیده‌ایم تا ضمن ملاقات این عالم بزرگوار از شرایط عمومی حال ایشان مطلع شویم.
رشیدیان با بیان اینکه حال عمومی آیت‌الله واعظ طبسی ثابت مانده است، عنوان کرد: امیدواریم مطالبات کادرپزشکی آیت‌الله واعظ طبسی پاسخ دهد و شاهد رسیدگی بهبود وضعیت جسمانی ایشان باشیم.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در حال عمومی آیت‌الله طبسی نسبت به گذشته تغییری ایجاد نشده، اما امروز تیم پزشکی در حال انجام خدمت برای بهبودی ایشان هستند.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شمالی و جنوبی هستند، به همراه استانداران  بعد از فائق شدن از بحث انتخابات به نمایندگی از مردم شریف به ملاقات این بزرگوار آمدیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ‌محمد‌هادی عبدخدایی، منتخب مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری نیز بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از مردم می‌خواهم برای سلامتی و شفای عاجل ایشان دعا کنند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی یک مدیر لایق در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این عالم بزرگ و ربانی خدمات فراوانی به آستان قدس رضوی انجام داده است.
مطالب مرتبط
captcha