عیادت مسئولان کشوری و استانی از آیت‌الله واعظ‌طبسی
کد خبر: 3478975
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
در سومین روز بستری شدن صورت گرفت؛

عیادت مسئولان کشوری و استانی از آیت‌الله واعظ‌طبسی

گروه اجتماعی: مسئولان کشوری و استانی از جمله آیت‌الله سید احمد حسینی‌خراسانی، منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام علی مسعودی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و ... از آیت‌الله واعظ‌طبسی عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مسئولان کشوری و استانی از جمله آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی، منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، حجج‌الاسلام علی مسعودی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، علی‌اکبر الهی‌خراسانی، مدیر سابق بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، محمدباقر فرزانه، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و امام جمعه موقت مشهد و ... صبح امروز، نهم اسفندماه از آیت‌الله واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی عیادت کردند.
بنابر این گزارش، پس از دو روز بستری شدن آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان به دلیل عارضه تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، علاوه بر خانواده و بستگان، جمعی از مسئولان استانی و علما و روحانیون از این یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب عیادت کرده و شفای عاجل ایشان را از خداوند متعال مسئلت داشتند.
همچنین حجج‌اسلام اکبر فرجام، مدیر اجرایی حوزه‌های علمیه خراسان، حسین حائری، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی، واعظی، استاد حوزه علمیه مشهد و عباس مقدسیان،‌ رئیس عقیدتی ـ سیاسی ارتش شمال شرق از دیگر عیادت‌کنندگان آیت‌الله واعظ‌طبسی از صیح امروز تاکنون بودند.
آیت‌الله واعظ‌طبسی مورد عنایت خاص امام رضا(ع) قرار دارد
حجت‌الاسلام علی مسعودی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق گزارشات پزشکی حال آیت‌الله واعظ‌طبسی پایدار بوده است، ابراز کرد: ایشان مورد عنایت خاص امام رضا(ع) قرار دارد، لذا امیدوارم که با دعای مردم وضعیشان بهتر شود.
حجت‌الاسلام سید جلال حسینی٬ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی نیز پس از ملاقات با آیت‌الله واعظ‌طبسی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از صبح امروز فضلا٬ علما٬ اساتید حوزه علمیه٬ دفتر تبلیغات اسلامی٬ شورای برنامه‌ریزی حوزه علمیه خراسان در محل بیمارستان امام رضا(ع) حاضر شده و برای سلامتی این عالم ربانی دعا کردند.
وی ادامه داد: همچنین مسئولان ارشد نظام همچون اسحاق جهانگیری٬ معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی٬ وزیر دادگستری، حسین فریدون٬ برادر رئیس جمهور کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و استانداران خراسان شمالی٬ جنوبی و قم از استاندار خراسان رضوی جویای احوال آیت‌الله واعظ‌طبسی بوده‌اند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی٬ ابراز کرد: حال جسمی ایشان نسبت به روز گذشته تغییر نکرده و در حالت پایدار قرار دارد‌.
آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ روحانی بابصیرت، باسیاست، مدیر و متقدر
همچنین آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی، منتخب مردم خراسان رضوی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز پس از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی،‌ نماینده ولی‌فقیه عنوان کرد: ایشان روحانی بابصیرت، باسیاست، مدیر و متقدر هستند که در انقلاب اسلامی نقش اساسی کرده است.
وی با بیان اینکه ایشان از شاگردان برجسته و ممتاز امام خمینی(ره) و از یاران وفادار رهبر معظم انقلاب به شمار می‌روند، ابراز کرد: وجود ایشان به دلیل شخصیت ارزنده و با سوابق انقلابی،‌ ایمانی و ولایی برای جامعه، کشور و حوزه‌های علمیه منشأ خیر و برکت است.
عبدالله رشادی٬ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، امروز، هشتم اسفندماه بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جسمانی این عالم ربانی٬ اظهار کرد: از خدای متعال خواستاریم به حق این ایام فاطمیه، حضرت زهرا(س) و عنایت امام رضا(ع) شفای عاجل را به ایشان عنایت کند.
رشادی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی خادم امام رضا(ع) هستند٬ ابراز کرد: طی صحبتی که کادر پزشکی داشتند وضعیت این عالم ربانی بهتر است که امیدواریم سلامتی کامل را به دست آورند.
مردم دعا کنند
همچنین حجت‌الاسلام کاظم راشدیزدی٬ استاد برجسته حوزه علمیه خراسان، دقایقی پیش بعد از دیدار با آیت‌الله واعظ طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به سطح هوشیاری آیت‌الله واعظ طبسی٬ عنوان کرد: ایشان اصلا هوشیار نبوده و از خدای متعال خواستاریم شفای عاجل به این عالم بزرگ اعطا کند.
حجت‌الاسلام راشد یزدی با بیان اینکه هر چه خدای متعال بخواهد همان رقم خواهد خورد و ما امیدواریم آنچه خیر است رخ دهد، ادامه داد: از مردم‌ شریف و ولایت‌مدار می‌خواهیم تا برای شفا ایشان دعا کنند و سلامتی کامل این عالم بزرگوار را از خدای متعال بخواهند.
خدمات برجسته آیت‌الله طبسی برای طلاب
آیت‌الله شیخ مصطفی هاشمی‌شاهرودی٬ استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جسمانی این عالم ربانی٬ اظهار کرد: از خدای متعال خواستار شفا و سلامتی برای ایشان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله واعظ طبسی وجود ارزنده‌ای برای کشور محسوب می‌شوند٬ گفت: ایشان خدمات ارزنده‌ای را در مشهد و مجموعه آستان قدس رضوی انجام دادند.
این استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه خدمات آیت‌الله واعظ طبسی بسیار کم نظیر و بی‌نظیر است٬ ابراز کرد: ایشان در حوزه علمیه خراسان نیز خدمات برجسته و ماندگاری انجام داده‌اند، خدماتی همچون تأمین مسکن برای طلاب انجام داده‌اند و همیشه طلاب مستعد را تشویق می‌کردند.
وضعیت جسمی پایدار در آیت‌الله واعظ‌طبسی
همچنین محمدمیرزا بیگی، معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز، نهم اسفندماه بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهتر است وضعیت آیت‌الله واعظ طبسی را از پزشکان متخصص معالج جویا شوید، ابراز کرد: نسبت به دو روز گذشته وضع نسبتا پایداری دارند.
وی با اشاره به امکانات درمانی آیت‌الله واعظ طبسی ادامه داد: خوشبختانه می‌توان این اطمینان را به علاقه‌مندان این عالم بزرگ داد که در بخش‌های مختلف از جمله تجهیزات دارو و درمان،  تشخیص بیماری و همچنین پرسنل و تیم پزشکی بهترین‌های ایران حتی در سطح منطقه و خاورمیانه را در این بیمارستان شاهد هستیم.
وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله واعظ طبسی به مجموعه نظام و کشور حق دارند، ادامه داد: تولیت آستان قدس رضوی خدمات شایسته‌ای را برای کشور انجام دادند و وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را به کار بگیریم که خوشبختانه این امر محقق شده و به بهترین شرایط درمانی برای ایشان محیا است.
وی افزود:  مشهد جز قطب‌های علمی و برجسته کشور محسوب می‌شود و بیمارستان امام رضا(ع) و اورژانس عدالتیان نیز جزو بهترین مراکز درمانی هستند و از جهت بهره‌مندی از امکانات به گونه‌ای است که در مسیر رسیدگی به وضعیت بیماری آیت‌الله طبسی مشکلی وجود ندارد.
رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله واعظ‌طبسی و حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد؛ سه قطب اصلی مبارزات مشهد
همچنین سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید هاشمی‌نژاد نیز بعد از عیادت از آیت‌الله عباس واعظ طبسی امروز ، نهم اسفندماه در جمع خبرنگاران ابراز کرد: وضعیت ایشان ثابت است و آنچه مشخص است باید دعا کرده تا سلامتی ایشان باز گردد.
وی ابراز کرد: آیت‌الله واعظ طبسی یکی از سه قطب اصلی مبارزات مشهد هستند که به همراه پدرم و رهبر معظم انقلاب تلاش‌های زیادی را در راه انقلاب انجام دادند، به گونه‌ای که عمر مبارزاتی ایشان با عمر نهضت انقلاب برابری می‌کند.
بر اساس این گزارش، حجج اسلام والمسلمین راشد یزدی، فرزانه، احمدی، حسینی، شریعتی‌تبار، مسعودی، مصباح عاملی و ... با حضور در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) از نزدیک در جریان روند درمان آیت‌الله واعظ طبسی قرار گرفتند و برای صحت و سلامت ایشان دعا کردند. هم چنین فضلا و طلاب نیز استادان حوزه علمیه خراسان را در این عیادت‌ها همراهی کردند.
مطالب مرتبط
captcha