اميدواريم تلاش‌هاي تيم پزشكي در بهبود وضعيت جسماني آیت‌الله واعظ‌طبسی اثرگذار باشد
کد خبر: 3478819
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
امام جمعه فریمان ابراز كرد:

اميدواريم تلاش‌هاي تيم پزشكي در بهبود وضعيت جسماني آیت‌الله واعظ‌طبسی اثرگذار باشد

گروه اجتماعي: امام جمعه فریمان اظهار كرد: دعا می‌کنیم تلاش‌ها و زحمات‌هایی که تیم پزشکی برای بهبود وضعیت جسمانی این عالم ربانی انجام می‌دهند، اثرگذار باشد و شاهد مساعدت و بهترشدن وضعیت این بزرگوار باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدابوالفضل طباطبایی‌اشکذری٬ امام جمعه فریمان و سخنران حرم مطهر رضوي دقايقي پيش در شامگاه هشتم اسفندماه به عيادت آیت‌الله واعظ‌طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد رفت.
جت‌الاسلام سيدابوالفضل طباطبایی‌اشکذری٬ امام جمعه فریمان در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ایکنا از خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله واعظ‌طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی پس از دیدار و ملاقات از این عالم ربانی٬ اظهار کرد: وضعیت جسمی ایشان نسبت به ساعات گذشته تغییر نکرده است.
وی ادامه داد: دعا می‌کنیم تلاش‌ها و زحمت‌هایی که تیم پزشکی برای بهبود وضعیت جسمانی این عالم ربانی انجام می‌دهند، اثرگذار باشد و شاهد مساعدت و بهترشدن وضعیت این بزرگوار باشیم.
حجت‌الاسلام طباطبایي با ابراز امیدواری برای بهترشدن وضعیت جسمی ایشان با دعاي مردم انقلابی، شفای این عالم ربانی را از خدای متعال درخواست كرد.
مطالب مرتبط
captcha