آخرين خبر از وضعيت آيت‌الله واعظ‌طبسي/ هنوز تغييري ايجاد نشده است
کد خبر: 3478813
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

آخرين خبر از وضعيت آيت‌الله واعظ‌طبسي/ هنوز تغييري ايجاد نشده است

گروه اجتماعي: قائم مقام توليت آستان قدس رضوي پس از عيادت آیت‌الله واعظ طبسی، نماينده ولي فقيه در استان‌هاي خراسان گفت: هنوز تغيير خاصي در وضعيت ايشان به وجود نيامده است و وضعيت مانند سابق است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مهدي عزيزيان، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي شامگاه هشتم اسفندماه در دومين روز بستري‌شدن آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماينده ولي فقيه در استان‌هاي خراسان بر بالين وي حاضر شد.
وي پس از عيادت در جمع خبرنگاران با بيان اينكه من هيچ نوع اطلاعاتي نمي‌توانم بدهم چون در حرفه پزشكي سررشته ندارم، گفت: هنوز تغيير خاصي در وضعيت ايشان به وجود نيامده است و وضعيت مانند سابق است.
وي با اشاره به گزارش ارائه شده توسط كادر پزشكي و معالج آیت‌الله واعظ‌طبسی ابراز كرد: اين گزارش عصر امروز به رسانه‌ها و مسئولان ارائه شده است و تاكنون نيز تغيير نكرده است.
يادآور مي‌شود، آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی ظهر هفتم اسفندماه در منزل دچار عارضه تنفسی شد؛ وي پس از انتقال به بيمارستان امام رضا(ع) در كماي عميق به سر مي‌برد كه اقدامات پزشكي براي خارج شدن ايشان از اين وضعيت و بهبوديشان ادامه دارد.
مطالب مرتبط
captcha