آیت‌الله واعظ طبسی، از ستون‌های مهم نظام هستند
کد خبر: 3479173
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
امیرجهانشاهی:

آیت‌الله واعظ طبسی، از ستون‌های مهم نظام هستند

گروه سیاسی: فرمانده ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور، با بیان این که آیت‌الله واعظ‌طبسی از ستون‌های مهم نظام هستند گفت: ایشان در طول دوران پیش و پس از انقلاب خدمات ارزشمندی را برای کشور انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، امیر علی جهانشاهی٬ فرمانده ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور، شامگاه نهم اسفندماه از آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد عیادت کرد.
وی بعد از عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی٬ تولیت آستان قدس رضوی٬ اظهار کرد: بنده به نیابت از امیر سرلشکر صالحی٬ فرمانده کل ارتش جمهوری٬ سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی٬ کارکنان ارتش به خصوص فرماندهان و مسولان ارتش در منطقه شمال شرق به محضر ایت الله طبسی حاضر شدیم.
وی با بیان اینکه همه ما برای سلامتی آیت‌الله طبسی دعاگو هستیم٬ عنوان کرد: قبل از حضور در بیمارستان به حرم مطهر رضوی رفتیم و از خدای متعال و امام رضا(ع) برای خادمشان، سلامتی و شفاعت را خواستیم.
جهانشاهی با تاکید بر اینکه آیت‌الله طبسی بر گردن ملت ایران دین دارند٬ گفت: ایشان در قبل از پیروزی انقلاب یار دیرین امام و رهبری بودند و توانستند خدمات ارزنده‌ای را انجام دهند.
فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور، آیت‌الله واعظ طبسی را استوانه‌ای مهم برای کشور عنوان کرد و گفت: ایشان در طول دوران پیش و پس از انقلاب خدمات ارزشمندی را برای کشور انجام داده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله واعظ طبسی یکی از ذخایر انقلاب اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: خدمات ایشان در آستان قدس رضوی بر کسی پوشیده نیست.
فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور تاکید کرد: وضعیت کنونی بارگاه منور امام رضا(ع) با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست که این نشان از خدمات مفید این عالم ربانی است.
جهانشاهی ابراز کرد: همه ما دعا می‌کنیم به لطف و عنایت الهی حال جسمانی تولیت آستان قدس رضوی بهبود پیدا کند.
مطالب مرتبط
captcha