آیت‌الله واعظ‌طبسی دچار مرگ مغزی نشده است/ نامشخص بودن وضعیت هوشیاری
کد خبر: 3478881
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
نقیبی عنوان کرد:

آیت‌الله واعظ‌طبسی دچار مرگ مغزی نشده است/ نامشخص بودن وضعیت هوشیاری

گروه اجتماعی: مشاور کادر پزشکی آیت‌الله واعظ‌طبسی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی دچار مرگ مغزی نشده است، اظهار کرد: ایشان هم اکنون از داروهای آرام‌بخش استفاده می‌کنند از همین رو نمی‌توان در مورد هوشیاری ایشان صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مسیح نقیبی، مشاور کادر پزشکی آیت‌الله واعظ‌طبسی دقایقی پیش پس از ویزیت دوباره ایشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فشارخون آیت‌الله واعظ‌طبسی تثبیت شده است و از نظر ریوی نیز بهتر هستند.
وی با بیان اینکه از لحاظ هوشیاری نمی‌توان اظهار نظر کرد، گفت: آیت‌الله واعظ‌طبسی هم اکنون از داروهای آرام‌بخش استفاده می‌کنند از همین رو نمی‌توان در مورد هوشیاری ایشان صحبت کرد.
نقیبی با اشاره به اینکه در کبد ایشان نیز مشکل خاص و مهمی دیده نمی‌شود، ابراز کرد: افت فشار اولیه که معمولا بر اثر نارسایی کبد به وجود می‌آید، برطرف شده است.
وی با تأکید بر اینکه نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان دارای علائم حیاتی است، بیان کرد: ایشان مرگ مغزی نشده و از نظر هیمودینامیک حال ایشان پایدار است.
مشاور کادر پزشکی آیت‌الله واعظ‌طبسی افزود: در مریض‌های بدحال نمی‌توان پیش‌بینی خاصی انجام داد، اما از دیروز که ایشان را ویزیت کرده‌ام از لحاظ تثبیت فشارخون و اکسیژناسیون بهتر شده‌اند.
مطالب مرتبط
captcha