آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ یار دیرین رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 3479313
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
آیت‌الله معصومی ابراز کرد:

آیت‌الله واعظ‌طبسی؛ یار دیرین رهبر معظم انقلاب

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان با بیان اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی از یاران دیرین رهبر معظم انقلاب هستند٬ ابراز کرد: ایشان در حرم مطهر رضوی و برای مردم خراسان خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیت‌الله علی‌اصغر معصومی، عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان صبح امروز، دهم اسفندماه بعد از عیادت آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایشان جزو اولین یاران امام خمینی(ره) در طول دوران انقلاب بودند.
آیت‌الله معصومی تأکید کرد: مردم خراسان باید نقش ایشان را در پایگاه معنوی ثامن‌الحجج(ع) را پاس بدارند از همین رو از خدای متعال سلامتی و شفای عاجل را درخواست کنند.
وی با بیان اینکه  آیت‌الله واعظ‌طبسی از یاران دیرین رهبر معظم انقلاب هستند٬ ابراز کرد: ایشان در حرم مطهر رضوی و برای مردم خراسان خدمات ارزنده‌ ای انجام داده‌‌اند.
همچنین آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی‌خلخالی، استاد برجسته حوزه علمیه خراسان با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از آیت‌الله طبسی عیادت کرد؛ وی پس از این عیادت به خبرنگاران گفت: بنده از نزدیک ایشان را زیارت نکردم اما اطبای متخصص در تلاش برای بهبود و سلامتی این بزرگوار هستند لذا امیدوارم با دعای مردم و عنایت خدای متعال شاهد شفای عاجل این مرد بزرگ باشیم.

مطالب مرتبط
captcha