نقش موثر آیت‌الله واعظ‌طبسی در دوران دفاع مقدس/ ایشان فضای معنوی را برای فرماندهان جنگ آماده می‌کرد
کد خبر: 3478828
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
محسن رضایی عنوان کرد:

نقش موثر آیت‌الله واعظ‌طبسی در دوران دفاع مقدس/ ایشان فضای معنوی را برای فرماندهان جنگ آماده می‌کرد

گروه سیاسی: در دوران هشت سال دفاع مقدس چند روز قبل از آغاز عملیات، فرماندهان بزرگ همچون شهیدان همت و باکری را به خدمت امام رضا(ع) می‌آوردیم تا روحیه معنوی پیدا کرده و برای آزادی کشور به جبهه‌های جنگ بروند که در آن زمان آیت‌الله واعظ طبسی فضا را برای حضور این فرماندهان آماده می‌کردند.

محسن رضایی٬ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بعد از عیادت از ‌آیت‌الله واعظ طبسی٬ اظهار کرد: طبق گزارشات تیم پزشکی وضعیت جسمانی این عالم ربانی تغییر پیدا نکرده و امیدواریم به زودی سلامت کامل را به دست بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله واعظ طبسی٬ عنوان کرد: این عالم بزرگوار از استوانه‌های اصلی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به شمار می‌روند.
رضایی با تأکید بر نقش موثر آیت‌الله واعظ طبسی در شرق کشور٬ گفت: ایشان در شرق کشور جزو شخصیت‌های کم نظیر هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: تولیت آستان قدس رضوی در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) فعال بوده و همیشه در صحنه حضور داشتند.
وی با اشاره به نقش موثر آیت‌الله واعظ طبسی در دوران هشت سال دفاع مقدس٬ تاکید کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی نیز از وجود با برکت آیت‌الله واعظ طبسی بهره‌های بسیار زیادی برده‌ایم.
 رضایی یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس چند روز قبل از آغاز عملیات، فرماندهان بزرگ همچون شهیدان همت و باکری که نامشان در سراسر کشور و میان ملت شریفمان آشناست را به خدمت امام رضا(ع) می‌آوردیم تا ضمن خلوت با این امام همام روحیه معنوی را گرفته و برای آزادی کشور به جبهه‌های جنگ بروند که در آن زمان آیت‌الله واعظ طبسی فضا را برای حضور این فرماندهان آماده می‌کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: امیدواریم با عنایت خدای متعال و تلاش کادر پزشکی شاهد بهبود وضعیت جسمی آیت‌الله واعظ‌طبسی باشیم.
مطالب مرتبط
captcha