وضعیت کلی آیت‌الله واعظ‌ طبسی در ساعات آینده مشخص‌ می‌شود
کد خبر: 3478786
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
هاشم‌زاده:

وضعیت کلی آیت‌الله واعظ‌ طبسی در ساعات آینده مشخص‌ می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس بیمارستان رضوی مشهد اظهار نظرها درباره وضعیت کتمانی و سطح هوشیاری آیت‌الله واعظ طبسی را زودهنگام خواند و گفت: اظهار نظر درباره وضعیت کلی ایشان در ساعات آینده مشخص‌تر خواهد بود و اکنون چندان قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سعید هاشم‌زاده، رئیس بیمارستان رضوی مشهد عصر امروز، هشتم اسفندماه در نشست تیم پزشکی آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی که در محل مراقبت‌های ویژه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، از ثبات نسبی وضعیت جسمی ایشان خبر داد.
وی در خصوص وضعیت کلی آیت‌الله واعظ طبسی اظهار کرد: ایشان حدود ساعت 15 روز گذشته دچار عارضه تنفسی در منزل می‌شوند که اقدامات اولیه همان جا صورت می‌گیرد پس از آن همکاران ما در مرکز 115  آیت‌الله واعظ طبسی را از بیمارستان رضوی به بیمارستان امام رضا(ع) به جهت زمان کمتر و فاصله زمانی کوتاه‌تر منتقل می‌کنند که پس از انجام اقدامات اولیه بر روی ایشان به سرعت به بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل می‌شوند.
وی ادامه داد: در این بخش ادامه اقدامات پزشکی توسط تیم پزشکی مجرب بیمارستان امام رضا(ع) انجام می‌شود و تاکنون سعی کرده‌ایم شرایط ایشان را به شرایط پایدار نزدیک کنیم و در حال حاضر این شرایط باثبات حفظ شده است.
هاشم‌زاده در ادامه اظهار نظرها درباره وضعیت جسمانی و سطح هوشیاری آیت‌الله واعظ‌طبسی را زود هنگام خواند و افزود: اظهار نظر درباره وضعیت کلی ایشان در ساعات آینده مشخص‌تر خواهد بود و اکنون چندان قابل پیش‌بینی نیست.
مطالب مرتبط
captcha